Senaste aktiviteten
-
FHalstrad tonfisk, salsa med avocado, tomat, gurka o chili, kanarisk potatis, köpe-aioli
-
FGrilltallrik Klyftpotatis, kycklingspett och kycklingfilé
-
FGrillat idag. Fläskytterfilé med sriracha, majs (valde bort för egen del) och spett med paprika, silverlök och champinjoner...
-
FKöttfärssås och spaghetti 👌
-
Freddan_ svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Du får väl fråga. Vi har inte en aning om vad de tänker göra och således kan vi inte komma med någon vettig input -
MDet mest avvikande är väl detta. Rent monteringsfel anser jag. Om du inte är nöjd med kvaliten på de handsågade stenskivorna, river Du...
-
Vvilla Adenhielm svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Jag tänker om det sipprar ut bakterier som e coli och liknande. Men samtidigt kan man inte ta skydd för allt. Då skulle man ju inte...
-
PJag har ibland både hund och katt i bilen och det påverkar inte bilens skick mer än annat ”gods”. Man får väl hoppas att de flesta...
-
BTill vad är de olika trådarna kopplade. Protte
-
Alfredo svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag har ibland både hund och katt i bilen och det påverkar inte bilens skick mer än annat ”gods”. Man får väl hoppas att de flesta... -
RRoger Törnros svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Svarta delen är felvänd.börja med att trycka in pemslangen förbi o ringen.
-
Oldboy svarade i tråden Foder runt fönster - klackfoder?.Ja, det var ett förskräckligt fult och taffligt utförande, och det blir etter värre av att det är spånskivor/mdf istf riktigt trä. Det... -
FDet är en uppenbar riskkonstruktion. Har det fungerat i åtminstone 20 år utan spår av mögel på råsponten så bör det fungera framåt...
-
FFestlund gillade styrens inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Tänker tillbaka på mina fysiklektioner, eller var det ämnet energi.... Matematiskt... tror jag minns formeln fortfarande (otroligt) Men...
-
FFestlund gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Jag har bett Per att göra det.
-
PVärt varenda tusenlapp!
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Värt varenda tusenlapp! -
Baba_yaga svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag och många fler -
PPysslarn gillade Lovan83s inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Bernoullis ekvation är det nog du tänker på: https://sv.wikipedia.org/wiki/Bernoullis_ekvation
-
Oldboy svarade i tråden Hur ytbehandla garagedörr av furu?.Det är ju några olika vägar att ta. Vilken som är bäst beror lite på vilket utseende man vill ha, och framförallt hur det ska åldras... -
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Åh nej, lura mig inte att ringa sånt där betalnummer med snusk!
-
P90510
-
Sstigarn svarade i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Behåll gamla Bettan. Min har flyttat med mig och går fortfarande som en klocka.
-
LLinneaBee svarade i tråden Dags för utbyggnad av vår villa, behöver tips på bra byggare.Hej, Hittade du någon? Vi letar också :)