Senaste aktiviteten
-
Oldboy svarade i tråden Vad händer om man inte målar över fönsterkittet? Ang teakfönster..Har inte prövat själv att göra färgat kitt då våra fönster är vanliga målade, men tycker att beskrivningen låter väldigt enkel. Man bör... -
Alfredo svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Hävda kan man väl alltid. Eller så följer man reglerna för parkering, svär lite för sig själv när man råkar vara klantig och betalar... -
MVårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
Fotografen svarade i tråden fasadfärg val.Skule säga 99-101% trären. Akrylaten är svår. -
MMagHam svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Givetvis bluff! Sen skulle ett munstycke kunna öka trycket om man lät en stor del av vattnet driva någon slags "pump" - och att den...
-
PPin svarade i tråden Den stora öltråden!.Ukraina skickar oss en hälsning om glad midsommar!
-
TFörsta Glad midsommar på er alla! Låt oss ha en tanke på alla i vården, blåljuspersonal, de som försvarar Ukraina och andra som inte...
-
MMagHam gillade rolis inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Håller med. @Marlen Eskilsson @Per Eskilsson Varför måste vi se denna BLUFFREKLAM från "Jettrix" på BH om ett munstycke som kan...
-
PFörsta Glad midsommar på er alla! Låt oss ha en tanke på alla i vården, blåljuspersonal, de som försvarar Ukraina och andra som inte...
-
Oldboy svarade i tråden fasadfärg val.Tyvärr behöver färgen tas bort för att det ska fungera med slamfärg. Rejält sliten lasyr går att måla över med slamfärg men inte... -
Mikael_L svarade i tråden Den stora öltråden!.Första Glad midsommar på er alla! Låt oss ha en tanke på alla i vården, blåljuspersonal, de som försvarar Ukraina och andra som inte... -
PDetsamma! ☀️🍓
-
PGlad Midsommar alla Bärsdiggare😀🍻
-
PPin svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Om bilen är vanskött invändigt och utvändigt får jag mindre betalt när jag säljer den om jag köpt den privat, så det blir nog...
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Gaaaahhhh, eller YESSSSS! Vi har nu firat jul, nyår, påsk med en nybliven änka. Nu kör vi midsommar på deras lantställe......många... -
Kkarlmb svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Ja, jag ser inget annat än 4.60 nu. Men det stod nån skylt vid laddstolpen om rabatt. Fan trot.
-
PYNF!
-
PInte jag i alla fall. Den här killen är mer min grej.
-
KHar du svenska lidl appen?
-
FFranco Franco svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Badminton?
-
lunnabo svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Att använda stor bokstav (versal) för att förstärka ett ord kallas versalisering. Det är ett vanligt stilgrepp för att skapa eftertryck... -
Aajn82 svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Fast man kan väl hända att det är företagets undermåliga tekniska lösning som vilseledde TS och gjorde att det blev fel, och att de i...
-
UUppGiven gillade Chainsaw_s inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Ang kvalitén... Jag är köksmontör och monterar kök dagligen åt en av dom större hustillverkarna. Dom använder sig av vedum och jag...
-
Gg.kraft svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.I dett fall gick det väl till samma ägare? Så mer som att råka ange fel ocr-nr vilket brukar kunna ordna upp sig. Nu är det ju inte en...
-
LLovan83 svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Bernoullis ekvation är det nog du tänker på: https://sv.wikipedia.org/wiki/Bernoullis_ekvation