Senaste aktiviteten
-
UUppGiven gillade twoodys inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Vitvaror har vi haft problem med från ikea, men det var några år sen nu . Att säga att ikea skulle vara sämre kvalité i stommar lådor...
-
UUppGiven gillade Stls inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Intressant tråd - och det är alltid lika fascinerande att läsa trådar som kommer in på Ikeas prylar och de kommenterande som, nästan...
-
TGlad Midsommar alla Bärsdiggare😀🍻
-
TDetsamma! ☀️🍓
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.En riktigt trevlig Midsommar till er alla 🤗 Drip. God.
-
FFinneVirta svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Detta är även min bild. Har bara behövt överklaga en gång men så fort jag bad om att få det prövat i domstol (efter först två...
-
SDetsamma! ☀️🍓
-
UUppGiven gillade Erjo0613s inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Jag och min svärfar gjorde nästan samma sak som ni förra året. Vi hade visserligen inga överskåp utan bara ett högt skåp och resten var...
-
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Med nuvarande politiska styre ja, kommer det rabiata miljöpartister i regeringen och får aktivisterna på de statliga myndigheterna agera...
-
MFörlåtelse framför tillåtelse är rätt väg att gå. 😉☝️ Både i köket och när det kommer till verktygsinköp.
-
FTrevligt för en nypensionerad medelinkomsttagare i Stockholmsområdet.
-
Ffribygg svarade i tråden Varför byggs det så långsamt i Sverige?.Nja, Öresundsbron är väl ett kvartssekel ungefär..
-
13th Marine svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Kom att tänka på ditt inlägg: -
MDet är Putins topplock som går!
-
MVad var skämtet undrar kanske en del? Moskvas luftvärn...
-
MMartin Winter svarade i tråden Hur göra med ventilation under lätt lutande papptak.Jag fick samma råd av byggrådgivningen 👌
-
UHur ofta byter du tvättmaskin? Jag föreslår att du behåller denna anslutningsdosa eftersom en fast anslutning är så mycket säkrare än en...
-
MDet är en uppenbar riskkonstruktion. Har det fungerat i åtminstone 20 år utan spår av mögel på råsponten så bör det fungera framåt...
-
Fotografen förvånades av xxargss inlägg i tråden Lyckas inte få bukt på bundet klor, förstår ingenting!.Proberna måste kollas ganska ofta och kalibrera (speciellt pH-proben) och speciellt om man ser att övriga driftparametrar börja driva... -
UDer där borde inte vara några konstigheter att koppla in sig på. TROLIGEN är det enligt följande: Blå = Noll Gul/grön = Jord Brun = Fas...
-
Aajn82 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Klassikern är väl att flytta utomlands i början av pensionen till ett billigare land med lägre skatt, och sedan tio år senare flytta hem...
-
UAnledningen till frågan från början berodde på att kopplingarna var konstiga,vilket även jag som läskunnig kunde se!! Men nu har en...
-
UDet där uttaget är felkopplat och stickproppen också http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/22/Perilex_box_diagram.png Nollan...
-
PHemligheten är att inte fråga om lov avseende maten... Passade på att börja röka laxen innan frun kom hem. Sen fick jag skäll förstås...
-
Renoverings-Pettson svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Kanske inte bokstavligt… 🤣 -
Renoverings-Pettson skrattade åt ann-chatrines inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Bytt lås. 😂😂😂 -
SVi har Fann Roslagen, installerad 2017 men i fritidshus som vi är i även vintertid på helger. Vi är fyra i familjen och mycket besökare...