Senaste aktiviteten
-
PFörsta Glad midsommar på er alla! Låt oss ha en tanke på alla i vården, blåljuspersonal, de som försvarar Ukraina och andra som inte...
-
Oldboy svarade i tråden fasadfärg val.Tyvärr behöver färgen tas bort för att det ska fungera med slamfärg. Rejält sliten lasyr går att måla över med slamfärg men inte... -
Mikael_L svarade i tråden Den stora öltråden!.Första Glad midsommar på er alla! Låt oss ha en tanke på alla i vården, blåljuspersonal, de som försvarar Ukraina och andra som inte... -
PDetsamma! ☀️🍓
-
PGlad Midsommar alla Bärsdiggare😀🍻
-
PPin svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Om bilen är vanskött invändigt och utvändigt får jag mindre betalt när jag säljer den om jag köpt den privat, så det blir nog...
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Gaaaahhhh, eller YESSSSS! Vi har nu firat jul, nyår, påsk med en nybliven änka. Nu kör vi midsommar på deras lantställe......många... -
Kkarlmb svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Ja, jag ser inget annat än 4.60 nu. Men det stod nån skylt vid laddstolpen om rabatt. Fan trot.
-
PYNF!
-
PInte jag i alla fall. Den här killen är mer min grej.
-
KHar du svenska lidl appen?
-
FFranco Franco svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Badminton?
-
lunnabo svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Att använda stor bokstav (versal) för att förstärka ett ord kallas versalisering. Det är ett vanligt stilgrepp för att skapa eftertryck... -
Aajn82 svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Fast man kan väl hända att det är företagets undermåliga tekniska lösning som vilseledde TS och gjorde att det blev fel, och att de i...
-
UUppGiven gillade Chainsaw_s inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Ang kvalitén... Jag är köksmontör och monterar kök dagligen åt en av dom större hustillverkarna. Dom använder sig av vedum och jag...
-
Gg.kraft svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.I dett fall gick det väl till samma ägare? Så mer som att råka ange fel ocr-nr vilket brukar kunna ordna upp sig. Nu är det ju inte en...
-
LLovan83 svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Bernoullis ekvation är det nog du tänker på: https://sv.wikipedia.org/wiki/Bernoullis_ekvation
-
UUppGiven gillade twoodys inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Vitvaror har vi haft problem med från ikea, men det var några år sen nu . Att säga att ikea skulle vara sämre kvalité i stommar lådor...
-
UUppGiven gillade Stls inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Intressant tråd - och det är alltid lika fascinerande att läsa trådar som kommer in på Ikeas prylar och de kommenterande som, nästan...
-
TGlad Midsommar alla Bärsdiggare😀🍻
-
TDetsamma! ☀️🍓
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.En riktigt trevlig Midsommar till er alla 🤗 Drip. God.
-
FFinneVirta svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Detta är även min bild. Har bara behövt överklaga en gång men så fort jag bad om att få det prövat i domstol (efter först två...
-
SDetsamma! ☀️🍓
-
UUppGiven gillade Erjo0613s inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Jag och min svärfar gjorde nästan samma sak som ni förra året. Vi hade visserligen inga överskåp utan bara ett högt skåp och resten var...
-
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Med nuvarande politiska styre ja, kommer det rabiata miljöpartister i regeringen och får aktivisterna på de statliga myndigheterna agera...