Senaste aktiviteten
-
MFörlåtelse framför tillåtelse är rätt väg att gå. 😉☝️ Både i köket och när det kommer till verktygsinköp.
-
FTrevligt för en nypensionerad medelinkomsttagare i Stockholmsområdet.
-
Ffribygg svarade i tråden Varför byggs det så långsamt i Sverige?.Nja, Öresundsbron är väl ett kvartssekel ungefär..
-
13th Marine svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Kom att tänka på ditt inlägg: -
MDet är Putins topplock som går!
-
MVad var skämtet undrar kanske en del? Moskvas luftvärn...
-
MMartin Winter svarade i tråden Hur göra med ventilation under lätt lutande papptak.Jag fick samma råd av byggrådgivningen 👌
-
UHur ofta byter du tvättmaskin? Jag föreslår att du behåller denna anslutningsdosa eftersom en fast anslutning är så mycket säkrare än en...
-
MDet är en uppenbar riskkonstruktion. Har det fungerat i åtminstone 20 år utan spår av mögel på råsponten så bör det fungera framåt...
-
Fotografen förvånades av xxargss inlägg i tråden Lyckas inte få bukt på bundet klor, förstår ingenting!.Proberna måste kollas ganska ofta och kalibrera (speciellt pH-proben) och speciellt om man ser att övriga driftparametrar börja driva... -
UDer där borde inte vara några konstigheter att koppla in sig på. TROLIGEN är det enligt följande: Blå = Noll Gul/grön = Jord Brun = Fas...
-
Aajn82 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Klassikern är väl att flytta utomlands i början av pensionen till ett billigare land med lägre skatt, och sedan tio år senare flytta hem...
-
UAnledningen till frågan från början berodde på att kopplingarna var konstiga,vilket även jag som läskunnig kunde se!! Men nu har en...
-
UDet där uttaget är felkopplat och stickproppen också http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/22/Perilex_box_diagram.png Nollan...
-
PHemligheten är att inte fråga om lov avseende maten... Passade på att börja röka laxen innan frun kom hem. Sen fick jag skäll förstås...
-
Renoverings-Pettson svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Kanske inte bokstavligt… 🤣 -
Renoverings-Pettson skrattade åt ann-chatrines inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Bytt lås. 😂😂😂 -
SVi har Fann Roslagen, installerad 2017 men i fritidshus som vi är i även vintertid på helger. Vi är fyra i familjen och mycket besökare...
-
Aann-chatrine svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Balsampoppel om du tycker om doften.
-
Aann-chatrine svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Bytt lås. 😂😂😂
-
ASom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
FredrikR svarade i tråden Den stora öltråden!.Detsamma! ☀️🍓