Senaste aktiviteten
-
Noramasen skrattade åt 13th Marines inlägg i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Grannen startade röjsågen lagom till våra gäster trillade in. -
BBästerortarn svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
BOch då kan man ju lite undra varför ni köpte en ny ... 🤔
-
MMin granne som är en person det inte går att prata med och hennes man går bara två steg bakom henne, håller nu på med något på vår...
-
VLäs vad Hornbach skriver under Artikelfördel.
-
Mikael_L svarade i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Och då kan man ju lite undra varför ni köpte en ny ... 🤔 -
BBitterhetsakademin svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Pelargonerna verkar trivas i år, har tagit en hel del skott som nu börjar växa till sig.
-
MMartinP666 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..När den funkade "okej" (alltså före mjukvaruuppdateringen) så fick jag ganska ofta bära klipparen till laddning. Det tog kanske 5-10...
-
MYNF!
-
MInte jag i alla fall. Den här killen är mer min grej.
-
MVem har varit i Alvedondalen och lobbat?
-
BInte jag i alla fall. Den här killen är mer min grej.
-
Snigelpostarn svarade i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Är det någon i denna tråd som är intresserad av en fullt fungerande FT46? Finns i Stockholms län. Läste denna tråd först efter vi bytt... -
MHar beställt en woods till krypgrunden, vilken luftfuktighet har ni ställt in ? ska väl vara under 75% har ni timer på den? eller...
-
Alfredo svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Absolut har man försökt, här är vi helt ense. Men handlar det om två olika markägare och man har betalat till fel har man misslyckats... -
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.YNF!
-
Tomture61 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Är man ej på BT avstånd när klipparen är i LS (laddstation) så , stäng av BT i luren , hjälper ej detta så stäng av även WiFi i luren ... -
Tomture61 gillade [old rusty]s inlägg i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Det är som vanligt. Dom som sitter på altanen med en grogg i handen och tittar ut över spikraka ränder på en välklippt gräsmatta... -
Tomture61 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Knepiga är att jag med mååånga fler får det att fungera helt perfekt. Skulle vara kul och veta hur många Mammotion klippare det finns i... -
Tomture61 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Är man ej på BT avstånd när klipparen är i LS (laddstation) så , stäng av BT i luren , hjälper ej detta så stäng av även WiFi i luren ... -
Alfredo svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Det hade inte jag tyckt om jag hade hyrt ut marken men min granne fått hyran. -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Kunden? Vilken kund vill betala massa mer pengar för att leverantören har en dyr bil?
-
Kkarlmb svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Såg att det stod något om lägre pris när man appladdade hos dem.
-
KNiöu kör finska Lidl kampanj på laddning 0.29€ minus 20% ☺️ Kör svenska Lidl liknande kampanj på sin 6kr laddning 😂