Senaste aktiviteten
-
Aansgar46 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag har kollat runt lite och har kommit fram till att både Avanza och Nordnet ligger lägre än alla andra banker. (fast jag kanske är en...
-
SSolvide svarade i tråden Varför vill ingen ge offert på elrenovering?.Man kan tycka det. Men min hälsa har som sagt gått åt helvete pga all skit de hittat på. Och de ansvariga har sett till att röra ihop...
-
FFjonken svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer. Kvällssol, en perfekt kall öl i högt glas med tunn kant, tystnaden man har längtat efter hela dagen. Det enda som hörs är...
-
TJag fattar inte att det finns personer som bosätter sig i kollektiv med regler om att man måste odla ekologiskt men sen blir arga för...
-
TEn klassiker
-
TBishops Finger på baksidan. Är bortbjudna där värdinnan gärna fixar allt själv. Alltså lugnt här hemma till imorgon då det bär av mot...
-
Rroberob svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer effekr Ska göra vid trädgården och behöver kalla in lite kompisar för hjälp. Att avsluta på kvällen med att grilla burgare på...
-
DIntressanta skyltar man stöter på ibland i butikerna.
-
DHmm…
-
HNej men beställer man mat från en restaurang utan att alls ta rätt på priser och avgifter så får man nog acceptera om det inte kostar...
-
HKan man missförstå "Rak vidarefakturering på faktiskt betalat pris skulle vara standard". Skulle det gälla generellt skulle all handel...
-
HJag har också uppfattat att stora elfirmor genereltt är dyrare än små på mindre projekt. Hela deras organisation är byggd runt att jobba...
-
HVad är det som är saltat eller dolt i detta fall?
-
HGött o salta fakturorna med dolda avgifter. Så arbetar en seriös bransch. 💪
-
HJag tycker det är helt galet att vi som kunder accepterar påslag på inköpspriser alls. Rak vidarefakturering på faktiskt betalat pris...
-
HDu kan ju även hitta dyrare och billigare elektriker än 699 kr/tim? Vad spelar det för roll vad materialet kostar? Hade din 699 kr...
-
MStrålande tackar! Det ska jag komma ihåg. Kan väl avslöja att bollar aldrig varit min paradgren. Det är nederländska makita som kör...
-
JJag tycker du ska göra en lönndörr, jag kan använda den för att hitta ut själv.
-
Smith53 gillade Mrtornqvists inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Kanske dags att uppdatera det system -
Nja, Du är ju lite av ett rysstroll och ivrig att jämt försvara dem, så att du känner dig lite provocerad kan jag leva med. Alla skämt... -
JEtt konkurrenskraftigt förslag är en beg. vinkork. Eller konisk champagnekork som du sätter i baklänges efter att ha skurit av...
-
Jjanusz_w gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
kashieda gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Hur tänker ni hantera ny effektavgift för elnätet?.Tja, så illa är det väl ändå inte? Det är klart att de praktiska tillämpade kunskaperna har kort livslängd, men grunderna om energi... -
kashieda skrattade åt hempularens inlägg i tråden Hur tänker ni hantera ny effektavgift för elnätet?.Nu skall jag börja med att påpeka att jag är inte elkraftingenjör, och det är riskabelt att uttala sig om områden man bara har en... -
kashieda gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Hur tänker ni hantera ny effektavgift för elnätet?.Ja, men du är ju en av dessa ingenjörer, tom disputerad? Säger du att du inte vet heller? Jag vägrar att tro att man inte kan ha en... -
kashieda älskade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Hur tänker ni hantera ny effektavgift för elnätet?.Står i referensen du gav mig. Jag har inte sidan nu, men det är lätt att söka upp. Det är inte vad som står i din källa. Så det kanske... -
BAlla banker är skyldiga att redovisa snittränta de ger ut. Bara jämföra alla och inte nöja sig med något dåligt. Swedbank har snitt på...