Senaste aktiviteten
-
BVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
Intet svarade i tråden Komplettera Securex koppling.Ja! Som en mycket vis och trevlig man sade. Jag har 12 mm koppar till allt varmvatten I hela huset. Tillräckligt tryck och snabbt som... -
Intet svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Nattans skörd. Svansen är faktiskt längre än vad jag trodde. -
VVillan32 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1, det frigör mer än 40% 2, Grillkväll för mig är med alla mina vänner o familj och sitta ihop och äta i lugn och ro med massor av saker...
-
Mmaria01 svarade i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.har jag fel som trodde det skulle bli lätare att bygga strandnära?
-
Mmaria01 svarade i tråden Hur ska jag tänka när jag bygger min Pergola?.vad snyggt och vilken sött rottis
-
MNu har jag jobbat på i några dagar! Nästan klart. Blev ett altantak ändå - så nöjd 😃
-
MJag skissade med AI hur jag menar med segelduk som regnskydd. Det ser väl inte illa ut? Jag tror inte du ska låta den gå över högra...
-
MMånga vill förr eller senare förse sin pergola med ett tak. Här är tio alternativ...
-
MHej alla hemmafixare! Jag älskar min lilla hörna där jag hänger mycket och vill nu bygga en Pergola, förmodligen med något sorts tak på...
-
ÅNu har jag jobbat på i några dagar! Nästan klart. Blev ett altantak ändå - så nöjd 😃
-
Mmaria01 svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.på jobbet? kan du inte ta upp det med företaget ?
-
Sindbad svarade i tråden Projekt: Terrasspool.Nej, limma de mot reglerna som jag satte runt poolen. Det var fyra år sen och har inga glipor -
HFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
Mmaria01 svarade i tråden Bygga boulebana - vilket grus?.nu bor jag i boule landet nummer 1 haha och jag vart förvånad när vi först flytta ner att boule spelas på alla sorters grus och att det...
-
Alfredo svarade i tråden Den stora öltråden!.Ja självklart! -
Ooddan svarade i tråden Lyckas inte få bukt på bundet klor, förstår ingenting!.Hej och tack för svaret! Precis jag kör natriumhypoklorit + kalciumhypoklorit, inget isocyanurat. Har mätt CYA ett par gånger och det...
-
PPysslarn svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Bara nyfiken, när det dyker upp sådana här annonser som uppenbart är bedrägliga, klagar/påpekar ni detta till Google då? //Ronnie
-
Bbygginho svarade i tråden Montera loss stomme till köksluckor.Tack!! Löste det genom att köpa nya skruvbara fötter från Bauhaus till vänstra skåpet och sen såga av de gamla. Fick lossa på listen...
-
Bjonaseriks inlägg i tråden Montera loss stomme till köksluckor markerades som bästa svar.Blocken som sitter på benen, har 4 piggar som sticker upp i stommarna på bägge sidor. Så att bara lossa lite på benen hjälper nog inte...
-
BBlocken som sitter på benen, har 4 piggar som sticker upp i stommarna på bägge sidor. Så att bara lossa lite på benen hjälper nog inte...
-
HÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
HÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
HVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
HOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
HHej, Håller på och dränerar och har satt en brunn för dräneringen. Nu till frågan: Ska jag sätta en separat brunn ”framför”/neråt...
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.enda problemet med det är just sjukvård om man är pensionerad och behöver det många av mina pärons kompisar och släktingar valde att...
-
Intet svarade i tråden Humorhörnan ....När nivån redan är på botten passar ju denna pärla bra. För sämre kan det inte bli. Eller? Nåväl. Svensk humor på tidigt sjuttiotal...