Senaste aktiviteten
-
PMycket bra suris, som vanligt från Elmeleven. 🍻
-
PTrevlig Black IPA, rostad och fruktig med lite kaffeton. Fin kombo som innehåller mycket om man grottar ned sig. I vilket fall så...
-
PTyp men denna.
-
CChentin svarade i tråden Makita-klubben (för nördar).Ganska värdelös kampanj med tanke på att XGT säljer så dåligt i Sverige. Både 2024 och 2025 var kampanjerna betydligt bättre. Förra...
-
Ffribygg svarade i tråden Vad händer om man inte målar över fönsterkittet? Ang teakfönster..rå linolja och krita, färgat pigment till önskad kulör. blanda gärna i en ziplockpåse
-
JPTS svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Sommaren är bra men vintern är inte katastrof för vi köper runt 3.000 kWh om året.. -
RRäknenisse svarade i tråden Vad händer om man inte målar över fönsterkittet? Ang teakfönster..Inte helt onödigt i de fall då det faktiskt passar att göra det. Men inte heller helt nödvändigt. Så i ett fall som ert där det...
-
Xxxargs svarade i tråden Sanera gammal infiltration.En 3-kammarbrunn med infiltrering kan blir 50 år och ändå fungera, man måste helt enkelt undersöka denna som tex. med 20 minuters...
-
Sstomi svarade i tråden Vad händer om man inte målar över fönsterkittet? Ang teakfönster..Haha jag får väl prova då 😀
-
EHej! Håller med renovering av hela huset och på nedervåningen har vi betongplatta. Nu ska parkettgolv läggas och om jag inte är helt...
-
SByggde mitt badrum från grunden för 1 år sedan. Rev bort hela gamla badrummet, flyttade väggar för att få större och slängde ut de gamla...
-
LLiss-1 svarade i tråden Avluft på taket låter mycket.Varvtalsregulator?
-
KKråkson svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Ja det är det. Jag förstår inte riktigt, har du drivit vidare ärenden som motpart när någon valt fel zon och vunnit alla gånger? Då...
-
Vvilla Adenhielm svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Det nämndes i besiktningen samt när man googlar på det så är det snart dags att byta. Är det krångligt att ha ett minireningsverk...
-
Mmaglin gillade hempularens inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Jag gillade filmsnutten där smutsen på garaguppfarten tvättades bort även där strålen inte träffade ytan. Lite "magiskt".
-
MBra att man slopar metylenklorid. Hoppas att de inte bara byter till ett annat liknande ämne, får lite 3M/teflon vibbar...
-
MMörner gillade Redaktionens inlägg i tråden Lättnad för boende: Senior Material slopar metylenklorid.Batterifabriken i Eskilstuna backar om metylenklorid, och berättar att de har hittat en alternativ metod. Du kan läsa artikeln här...
-
Vvilla Adenhielm svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Vi tänker spaljera de äppleträd samt en kö Vi tänkte oss främst spaljerade äppleträd, hallonbuskar samt en köksträdgård med allt från...
-
Mmaglin svarade i tråden Makita-klubben (för nördar).https://www.makitaredemption.eu/se/sv XGT 40V med smart batteriteknik för proffs. Köp kampanjprodukter för minst 8999:- ex moms på ett...
-
Mkul med rapport:) vissa bollar med hål skall inte pumpas med nål, hålet saknar då öppning rakt inåt. det går inte få in nålen i bollen...
-
JMina ärende jag drivit har varit när parkören valt fel zon, har vunnit alla gånger. Dock ska jag säga att jag valde endast de ärende jag...
-
JLåt det inte ta energi, bara bestrid och se glad ut. Om du inte orkar med tingsrätt, betala den innan bokat datum och skit i resten.
-
LLuki5 svarade i tråden Hur dra vattentillförsel till handdukstork snyggt?.Snyggt. Sitter i samma sits och har nu vatette v6 och en nordhem ventil. Min röris vet dock inte hur han ska få till anslutningen då...
-
rakt09 svarade i tråden Makita-klubben (för nördar).kul med rapport:) vissa bollar med hål skall inte pumpas med nål, hålet saknar då öppning rakt inåt. det går inte få in nålen i bollen... -
JHej! Har en sån avluftskåpa som på bilden, är ett rätt högt luftsus som låter mycket på uteplatsen nedanför. Finns det nåt enkelt man...
-
SågspånPappspikEternit svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Vem anser att bädden lever på övertid? Jag personligen hade aldrig velat ha krånglet med ett minireningsverk om det inte är ett krav... -
KJa det är säkert. Du får tillverka en skarvsladd av 30 meter RKK 0.75 mm² vilket ger ett spänningsfall på ca 10 V vid 1.6 kW (= 7 A). En...