Senaste aktiviteten
-
Fullständig svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Förstår inte vad du menar med det? Detta tak löper ju risk att blåsa bort före ett läckage. -
lars_stefan_axelsson gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.https://energiforsk.se/rapporter/kylvattenvarme-fran-karnkraft-i-fjarrvarmesystem-etapp-2-systemstudie/ Jag minns att energiforsk även... -
lars_stefan_axelsson gillade pmds inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Idag är folk lite mesiga. 🙂 R1 låg "mitt i" Stockholm. -
Per Eskilsson svarade i tråden Den stora öltråden!. -
lars_stefan_axelsson gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Inte mer än några år sen som ett fartyg, framför av en berusad skeppare och med just en karta ur en telefonkatalog, gick på grund i Lurö... -
lars_stefan_axelsson gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Pratade nyss med polaren, vars far jobbade just som uppsyningsman i skärgården där. Finns flera vrak. Den senaste är "Skutan", som ingen... -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Finns väl många skatter som många tycker är orimliga men kanske inte relevant och har inget att göra med att det du skrev var fel...
-
Sindbad svarade i tråden Projekt: Terrasspool.Det är 28×45 ribbor. La ingen duk bakom, men ribborna är satta tätt intill varandra så har inte bildats glipor så här några år senare -
Mmartin.sveg svarade i tråden Digitala stämmor / röstningar samfälligheter.Intressant! Nacka tingsrätt, Mark- och miljödomstolen, mål F 5101-20, ansåg att innebörden av 49 § SFL är att medlem måste närvara...
-
ONu har jag jobbat på i några dagar! Nästan klart. Blev ett altantak ändå - så nöjd 😃
-
MDu måste täppa till det cirkulära hålet till höger på bilden i mitten. Någon har tagit bort pluggen som satt där.
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det kan man tycka. Det ändrar dock inte att det du skrev var osant. -
BJust det där tilltalar min ingenjörssjäl och min fysiksjäl rejält. När saker fungerar bra direkt genom ganska enkla och handfasta...
-
DDilato skrattade åt Pligg85s inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Han var fackligt engagerad och hittills säger min arbetslivserfarenhet i 25år att det är inte stjärnorna på golvet som blir fackligt...
-
AlfonsSnickare gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...