Senaste aktiviteten
-
Oldboy svarade i tråden Vad händer om man inte målar över fönsterkittet? Ang teakfönster..Det ser ut som ni behöver ett färgat kitt. Färgat linoljekitt används främst för att matcha mörkt trä (som ek eller teak) eller för att... -
AlfonsSnickare svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% 2. I det nya huset som första gång husägare efter en vecka av inflyttning samt målning av 3 rum och andra mindre renoveringar... -
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Åkte på något dryg-tourettes förut, ber om ursäkt för det. Jag respekterar ditt patos, och du är konsekvent i dina åsikter. Men det är...
-
DDilato skrattade åt anna_kristinas inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.haha, är ute i torpet utan bil, så vissa grejer finns inte här nej. men ska gräva runt och kanske hittar en. MEN det är absolut inte mer...
-
MMartin Lundmark svarade i tråden Hur tänker ni hantera ny effektavgift för elnätet?.Hej daVinci Tråkig om du har den uppfattningen och erfarenheten av arbetslivspraktik Själv innebar praktiken mellan andra och tredje...
-
DDortmunder DAB gillade GK100s inlägg i tråden Det svenska elsystemet – jordtag, jordning och jordfel.Vanligt för mindre lokala jordtag är just spett som drivs ner relativt djupt så de inte påverkas så mycket av förändringar mer ytligt...
-
Grisken är att det tar nästan tre år att driva ett reklamationsärende
-
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.Trevlig Black IPA, rostad och fruktig med lite kaffeton. Fin kombo som innehåller mycket om man grottar ned sig. I vilket fall så...
-
KKråkson svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Vad var ditt ärende? Jag bestred kontrollavgiften men de nekade två gånger.
-
NRekommenderar det som kallas "flis 0-4"!
-
KKråkson svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Det är samma företag som står för parkeringsappen samt för kontrollavgiften på båda zonerna (2 olika bolag som sköter avgift och...
-
ADet vore lite märkligt att ha en CO2-skatt på el, tänker jag. Ungefär som att ha alkoholskatt på cocacola ...
-
TÄven lugnet före Stormen här😉👍
-
TKommer ni att ha ett sånt där 5-liters fat?
-
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.Typ men denna.
-
HasseTeknik gillade Håbbe01s inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Silen med en förmodad backventil ligger väl på golvet bredvid? Bör isåfall sitta på änden av slangen i brunnen annars rinner vattnet... -
FÄr det normalt att ett 14 mm 5G-lamellgolv ovanpå EPS S200,cellplast värmeplåtar och 3 mm Tuplex upplevs som fjädrande och knastrar över...
-
KKråkson svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Jag är inte helt övertygad om att jag får rätt och det tar väldigt mycket energi att driva vidare sådant. Även om jag gärna står på mig...