Senaste aktiviteten
-
LRenovering av Lamino från 1960-talet, med tygklädsel istället för fårskinn. Fick en gammal Lamino av min morfar. Stolen är från...
-
WWeimik svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Men är det samma ägare till parkeringsplatserna? Parkeringsavgiften går väl för det mesta åtminstone till viss del till ägaren och är...
-
AAlexn72 svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.-Hur kunde friggeboden kosta 4miljoner. 😉
-
Per Eskilsson svarade i tråden Den stora öltråden!. -
mg765 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Swedbank är Sveriges sämsta bank alla kategorier. Byt. -
boratbuffert svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Det är lite taskigt att fortsätta skriva om att byta nu när TS berättat att det redan är bundet. Vi behöver inte strö salt i såren. -
Per Eskilsson svarade i tråden FOTOTRÅD: Himlafint... -
UIntressanta skyltar man stöter på ibland i butikerna.
-
FFestlund förvånades av Cramses inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.Dreame A1 PRO med trasig LiDAR efter endast 56 drifttimmar och den måste in på verkstad. Har inte ens hunnit betala fakturan… Ångrar...
-
FFestlund älskade Baba_yagas inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.För att vara i slutet av maj så är jag nöjd med gräsmattan
-
FFestlund gillade Baba_yagas inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.Robot Gödning Rörspetsbrunn IS DA SHIT!!!!!!!!
-
FFestlund gillade Baba_yagas inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.Den stannar före ett hinder en bra bit innan På min 2024 årsmodell av 405x så hade jag i statistiken på appen antalet krockar den...