Senaste aktiviteten
-
JPTS gillade daVincis inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Privatpersoner med batterier sparar flera hackor på att inte köpa dyraste kvartarna. Och när dom inte köper så går efterfrågan och... -
Ppoba53 svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Om man råkar se ett erbjudande som detta så gäller det att handla snabbt. Mitt kitt är på väg med Postnord. Från det att jag såg det...
-
kashieda svarade i tråden Home Assistant.Något är knas med min energisammanställning, tror jag... Jag gissar att vi inte haft 0 i grundförbrukning 13-17. Häromdagen såg jag... -
HHybro svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.In till vänster och ut till höger på pumpen. Kan vi väl anta. Vad finns längst ned i källan? Finns där en backventil? Borde så vara...
-
ANåväl Nötegårdsgubben, jag kan ge dig att nu är detta iofs en biltråd, elbilstråd, och jämförelser med ice är ju helt i sin ordning. Och...
-
AHur mycket är en liter el ?
-
JPTS svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.De ser förjävligt ut... Förstår om de är ett gäng dagisbarn som fått sätta upp de.. Samma klass iaf.. Firman som satt upp de får ersätta... -
AAndersHHH svarade i tråden Ideer kring ramper Landroid vision cloud Awd.
-
NyKarin gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.En ovanligt stor skalbagge, gulbrämad dykare hade förirrat sig hit. Den hör ju hemma vid vatten och härifrån är det en halv kilometer dit. -
AAndersHHH svarade i tråden Ideer kring ramper Landroid vision cloud Awd.Det är mappat med transporter mellan mattorna. Den vänstra bilden kan den köra nedför men inte upp. Det är snabbt ihop snickrat men jag...
-
KBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
SDu kan få låna min om du fixar motorn. Kan låna ut släpet om du svetsar fästet. Dragbil finns också om du hjälper till att byta koppling...
-
SEn klassiker
-
SBishops Finger på baksidan. Är bortbjudna där värdinnan gärna fixar allt själv. Alltså lugnt här hemma till imorgon då det bär av mot...
-
NNils45 svarade i tråden Måla/ta bort gammal färg på köksluckor.Hej! Vi målade om våra köksluckor, men dom var i bättre skick än dina. Vi började med att rugga färgen med en excenterslip väldigt lätt...
-
MMach77777 gillade stigens inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.”Han hade seglat för om masten som en man uti många år Han hade seglat med förskjutning i lasten från Frisco till Singapore Han hade...
-
AAbies koreana gillade Harmagedons inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.De här är väldigt populära bland humlorna.