Senaste aktiviteten
-
PEn Katsura pryder alltid sin plats, så även den koreanska rönnen Sorbus Ulleungensis som togs hit från den koreanska ön Ullung - Do av...
-
POxel är fint
-
Intet svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Listerna är ju inte ens målade. -
CÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
CFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
GGamlagrannen gillade hempularens inlägg i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Är det alltså en altan med tak? För annars är det väl inte öppenarea. Om man tänker sig att du kan bygga utbyggnaden helt...
-
EErikgabr gillade ajn82s inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Det är inte mycket arbete för att få ha grönska runt sig stora delar av året, något som studier visat är bra för välbefinnandet. I...
-
BNu är det snart primadonernnad tid. Men jag gillar ju mina blad ändå.
-
CCarl Johansson gillade Sniglas inlägg i tråden Besiktningsmannen kände säljaren i hemlighet - missade brister för 175 000 kr.Det känns som om ingen är dum nog att göra en besiktning som kan komma tillbaka och bita en i röven..? 🤔😳 dvs.. besiktningsmannen borde...
-
Oskick svarade i tråden Vad blir det för mat?.Grilltallrik Klyftpotatis, kycklingspett och kycklingfilé -
RRobban1234 svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Det var ju inte så snyggt men kvalitets nivån på lister är låg och de skulle jag bytt ut samtidigt.
-
GGolvläggare svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1) 40% mer effekt 2) Den perfekta kvällen är när man sitter vid grillen och passar köttet och njuter av solen som ligger precis över...
-
DDilato svarade i tråden Bygger altan. Håller detta?.Jag pratar enbart om skruvens egenskaper, dimensionen på och kvaliteten på träet bortsåg jag från.
-
G---AVSLUTAD--- Fotbolls-VM är i full gång och sommaren bjuder på många tillfällen att samla familj och vänner hemma. Vad passar då...
-
EStäll frågan till dem och se vad de svarar. Deras svar lär ju påverka om du anlitar dem igen och hur du pratar om dem med vänner och...
-
Huddingebo svarade i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Man vill ju gärna att den täcker bra... En barrhäck med långa vassa taggar, vi får klona fram en sådan 🤣