Senaste aktiviteten
-
kashieda svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Du menar såna som inte tycker att kommuner ska ge bort skattebetalarnas pengar innan det finns något att betala... Jag antar att du... -
HHur blev det? Funderar också på prof dolda trallskruvar.
-
kashieda förvånades av karlmbs inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Ja, det skulle väl såna som dig kämpa för. -
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Hur vet du det? Svårigheten är väl om man måste låna till bygget och banken inte tror att huset blir lika mycket värt som det kostar att...
-
pjgb svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Är det störtning du menar? https://www.byggahus.se/forum/threads/bygga-dorr-som-inte-slar-sig.74328/post-507346 -
BengtH gillade rolis inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Jag har varit med om att få in en våg som fyller sittbrunnen. Detta skedde ute på Skagerrack i en 62-fots segelbåt. Det blåste rejält... -
Mmaria01 svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.dansk?
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Det där motsäger ju sig självt. Hur kan rabatter ge bättre intäkter än kunder som betalar fullpris?
-
Immobil gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns... -
DOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
Jjonaserik svarade i tråden Äldre markis, vända så veven hamnar på andra sidan?.OK Lycka till med byte sida på växeln då.
-
AMin rörmokare har satt upp sådana här i vardagsrummet. Är det rätt lösning? Jag tycker att de ser ut att höra hemma i ett badrum...
-
JJohan.dif svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer. I goda vänners lag, med varsin burgare i handen. Vi umgåtts hela dan, med sol och bad på stranden. I den varma sommarkvällen...
-
FFGLIN svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.En massa kickback är väl att ta i och i de flesta livsmedelsaffärer går det bra att registrera även vid kontantköp.
-
Jjonaserik svarade i tråden Hur byta dessa två ventiler.En klassiker med läcka på den sortens ventiler. Du kan ju först prova att dra sexkaneten 1/8 varv, kan täta. Annars så tar du bort...
-
DDanielSt81 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Man kan ju inte bara gå dit och säga att man vill prova Private Banking eller Premium. Krävs ju att man uppfyller villkoren för det...
-
OHar du inte fått svar på Reddit? Tycker mig känna igen bilderna.
-
KKuf1 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Vi tog in 7-8 offerter på bolån 2022. Mot billigaste var Swedbank 0.04% över, det blev inget byte. Kunde nog kommit ner ngn räntepunkt...
-
Hjulsborjohan svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% mer effekt. 2. Med en tänd webergrill, släkt, vänner & VM match i bakgrunden. -
Ooessurey svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Jeg forventer ingenting. Vi har på nuværende tidspunkt ikke råd til at betale for arbejdet. Men vi siger ikke nej tak, hvis nogen...
-
jonmo skrattade åt Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.När jag säljer båten, ska jag nämna allt detta. -
AAddeThörnberg svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Fick för några år sedan svaret i telefonen av Swedbank då jag försökte förhandla ner räntan. Att är det viktigt för dig att spara några...
-
ABygger ny carport som ersättning för en gammal. I den gamla finns el draget och 2 armanturer. Jag vill ersätta med belysning styrd av...
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Det är ju en annan fråga - fast i det avseendet gör man nog bäst i att räkna innan man bygger. Förimpedans är väl känt i näten, ända ned...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,49%, SEB, 2 350 000, 3 månader (rörlig) ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på... -
JJoakim N svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.Fråga 1. 40% mer 2. Tänk en ljummen sommarkväll med en bira i handen och grilltången i den andra och detta tillsammans med en...