Senaste aktiviteten
-
ErikLeo skapade tråden Trallbelysning Markslöjd – Koppla ihop två grupper. i forumet Altan & Uteplats.Hej, Har en enkel (?) setup med två sektioner i en tralltrapp som jag vill sätta belysning på (Markslöjds system Unite 12). Tog in en... -
SEtt pris som är 2,5 gånger lägre, är det alltså negativt?
-
Ggrundis1 svarade i tråden Quiz: Kan du skruva trallen?.Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 337 andra personer (92%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.OK. Jag föredrar nog att handla vissa produkter på andra ställen där de finns för halva priset. Sen har jag heller aldrig sett en butik... -
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Ja, som sagt. Det är konstruktören av båten och klassningssällskapet som bestämt planritningen. Så, jag tänker inte argumentera saken... -
13th Marine gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade... -
RHär ser ni en gammal flygbild på den fina gården som kommer rivas och där man redan rivit huvudbyggnaden för att göra plats åt radhus...
-
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.När jag säljer båten, ska jag nämna allt detta.
-
Bo.Siltberg svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Jag känner igen det där... Tydligen så ska man klyva fyrkantlisten och vända/vrida (kommer inte ihåg) och limma ihop dem så att de två... -
lars_stefan_axelsson gillade rolis inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Jag har varit med om att få in en våg som fyller sittbrunnen. Detta skedde ute på Skagerrack i en 62-fots segelbåt. Det blåste rejält... -
DBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
JJonas Sahlström svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Trist, men du ha väldigt gamla värderingar där man skulle vara reko gentemellan företag och kund. Nuförtiden är allt iskalla värderingar...
-
DEtt pris som är 2,5 gånger lägre, är det alltså negativt?
-
BByggaren Bengt gillade coccons inlägg i tråden Att gräva ur en torpargrund - Från idé till färdig källare..Hej! När jag och min sambo skulle köpa hus tittade vi på många objekt, under flera års tid, utan att hitta det vi sökte. Efter många om...
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Kan man få en personlig handelsman i en matbutik som kan ge dig 25% på hela sortimentet hade jag definitivt övervägt det. Om inte blir...
-
Spikbjörn gillade RulleBulles inlägg i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Hej. Jag har pratat med närmsta grannarna och de har ställningen att dom inte bryr sig vad man gör på sin egen tomt. Som jag har... -
SSaelen svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Liten nyfiken fråga.. Ni som säger stt det tar fem minuter att byta bank, hur kommer ni runt tjafset med KYC?
-
LJag har en äldre trekammarbrunn (endast för gråvatten) som fick nedslag vid inspektion. När jag kikade ner var alla tre kammare...
-
MMagHam svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Det är inget konstigt med 2 millimeter på listen. Men tapeten måste vätas först (non woven är styv) och hållas intill hörnet så att...
-
HAltan Nu har jag haft tralltvätt och kemilabb här med min bara 3 år gamla altan utanför Halmstad. Om ni bara vill ha slutsatsen...
-
RHej. Jag har pratat med närmsta grannarna och de har ställningen att dom inte bryr sig vad man gör på sin egen tomt. Som jag har...
-
TInte bara i hyresrätter, du ser det även på slott och herresäten. Det är ingen genväg, slarv eller fusk utan tvärtom ett extra moment...
-
TOm väggen är krokig och sockeln därmed får olika avstånd till väggen, blir det inte alltid så snyggt att täcka mellanrummet med bara en...
-
OBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
SMen där är jag ju. Var var jag?