A Attar87 #1 Medlem · 42 inlägg 17 jun 22:39 Attar87 Medlem 42 inlägg 17 jun 22:39 #1 Min rörmokare har satt upp sådana här i vardagsrummet. Är det rätt lösning? Jag tycker att de ser ut att höra hemma i ett badrum. Härifrån ska han sedan dra rör till elementen. Vad säger ni? Mvh Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #dragning #element
Min rörmokare har satt upp sådana här i vardagsrummet. Är det rätt lösning? Jag tycker att de ser ut att höra hemma i ett badrum. Härifrån ska han sedan dra rör till elementen. Vad säger ni? Mvh
BirgitS #2 Medlem · Stockholms län · 48 413 inlägg 23 jun 20:58 BirgitS Medlem Stockholms län 48 413 inlägg 23 jun 20:58 #2 Men det ser väl bra ut. Om man inte har någon bricka så blir det ju ofta fult kring hålen.
C Chokladmonster #3 Medlem · 334 inlägg 23 jun 21:02 Chokladmonster Medlem 334 inlägg 23 jun 21:02 #3 BirgitS skrev: Men det ser väl bra ut. Om man inte har någon bricka så blir det ju ofta fult kring hålen. Det finns ju små täckbrickor i vit plast, och gör man riktigt små hål kan man täta med mjukfog. Jag håller med TS om att det ser ut som ett badrum, det betyder ju dock inte att det är fel.
BirgitS skrev: Men det ser väl bra ut. Om man inte har någon bricka så blir det ju ofta fult kring hålen. Det finns ju små täckbrickor i vit plast, och gör man riktigt små hål kan man täta med mjukfog. Jag håller med TS om att det ser ut som ett badrum, det betyder ju dock inte att det är fel.