Senaste aktiviteten
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Var du hos Bergmalm och gipsade?
-
SEtt årtal som lika välbekant som 1994, och år 2000. 😍
-
HHJ-C svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag missade nog vad själva payback-elementet var?
-
MMattias Eriksson9 gillade Henningelviss inlägg i tråden Är det kräfta och kan jag göra något åt det?.Nej. Det finns sprickor, men barken lossnar inte. Jag kan inte avgöra om det snarare är normala sprickor eller förstadiet till att...
-
OMen i en sådan bedömning så måste man ju även titta på alternativkostnaden. Antag att det skulle gå här att dra ledningen utan påverkan...
-
Rroli svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Jag har varit med om att få in en våg som fyller sittbrunnen. Detta skedde ute på Skagerrack i en 62-fots segelbåt. Det blåste rejält...
-
bruka skrattade åt Thomas_Blekinges inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Vem behöver fiber idag? -
MMathiasFr svarade i tråden Induktionshäll till nytt kök.ok. Om det är samma som vi haft så switchade den mellan zonerna när man tog ut hög effekt. HELT VÄRDELÖST. Undvik ....
-
bruka skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Fiber? Man tvingas dra in fiber? Låter väldigt märkligt.... Tror inte nån betalar för att gräva ned fiber om ett par år! -
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Jag frågade en vän:
-
PPeter__1 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Skratt! Jag började spara som 5-åring på dåtidens Swedbank. Då fick man ett exklusivt mottagande på Ekens sparbank som det hette på den...
-
PHej. Spontant tänker jag, vad säger grannarna ? Har ett gammalt område en viss anda, känsla, storlek och höjd på hus , och stora...
-
MMan plockar ju knappast bort lister! Iaf om vi pratar dörrfoder, fönsterfoder, golv och taklister. Har aldrig någonsin sett en målare...
-
HHej Nisse, Hade glömt att jag la en fråga här :-) Men det blev stålreglar och våtrumsskiva under kaklet och blev rätt bra. Nu gillar...
-
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Ja, det skulle väl såna som dig kämpa för.
-
raubtier svarade i tråden Hur utjämna nivåskillnad mellan golvspån och plastmatta?.Tack! Tycker det ser plant ut men får dubbelkolla såklart. -
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Här är här, där du är. ☝️ -
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Handlar du allt du äter i samma butik också? -
AVårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.nästa gång du klagar på min igen kan jag länka den här
-
Mmaria01 skrattade åt fribyggs inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Klagar du på min stavning?
-
RHej! Vi har bytt alla våra fönster och altandörrar från svenska fönster. Vi finner båda altandörrarna lite tröga att stänga, inget som...
-
NNybyggerska svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Ja, det var väl ungefär det jag skrev? Det är inte jag som tycker det är svårt att byta bank. Se ovan.