Senaste aktiviteten
-
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Nu är detta inga vikdörrar som går innåt. Och luckorna har fullt stöd i nederkant. Står troligen emot en hel del översköljande vatten...
-
kashieda svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Vad är skadan? Innan en skada är bekräftad finns det inget för kommunen att ansvara för. -
EOm dom laddar varje lunch så beror det nog på att dom kört 30 mil privat kvällen innan 😂. Jag skulle säga att 90% av hantverkare rör sig...
-
yonna svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Man ska välja sort som inte lockar bladlöss. Bohuslind, E-planta, är en. -
Swedbank var totalt ointresserade när vi som nyexaminerade behövde bolån, så det har vi aldrig frågat dem om efter det. Sparkonton hos... -
ZAlla banker är skyldiga att redovisa snittränta de ger ut. Bara jämföra alla och inte nöja sig med något dåligt. Swedbank har snitt på...
-
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Prova deras Private Banking eller i alla fall Premium så har du någon som svarar när du ringer deras direktnummer och låser upp dörren...
-
JJa, det där var ju ganska dåligt. När man tapetsera så plockar man bort allt innan. Det betyder uttag, strömbrytare, alla lister osv...
-
Snnica gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade... -
JSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
JDet väl "så där ut" 🙄 ett tips är ju att måla listerna innan tapeterna sätts upp... Tror för övrigt att de flesta som tapetserar själv...
-
JJamtstårscha förvånades av Håkan Persson3468s inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Är det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...
-
JDet är ju rent fruktansvärt! Var det han som kladdade på termostaten också? Är det så illa överallt?
-
BByggaren Bengt gillade stareezs inlägg i tråden Källaren med garage från -53, med tillhörande hus såklart...Nu kommer äntligen lite torrare bilder. Den nya dräneringen av källarväggarna fungerar som den ska! Vi monterar dränerade skivor...
-
ZZodde svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Tänkte samma sak. Frågan är om det är Byggahus egen formulering eller om Bygghemma verkligen skrev just så i sin motivering. Gjorde...
-
ZEtt pris som är 2,5 gånger lägre, är det alltså negativt?
-
Appendix svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Lönen är död. Länge leve ränta på ränta *du du du du* -
GGunnar Stoltz svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.BYT BANK, jag hade med Swedbank i 30 år katastrof !!!!!!
-
Appendix svarade i tråden Vad innebär de nya reglerna för energideklaration.Om du ska ha en diskussion får du ju kanske komma med några roliga påståenden om det nya. Vad är intressant. vad är kontroversiellt. vad... -
Al Yasso svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Sämsta ba Sämsta bank. haft de i 25 år. nu när man behövde låna till Attefallshuset visade de fingret. Byte till Nordea bolånet som är... -
GHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
KKanelbullen123 svarade i tråden Makita-klubben (för nördar).Provkört lite mer nu Pumpen - inte optimal för att pumpa VM-fotbollen från Coop. Bryter direkt trots att trycket inte uppnått, tror det...