Senaste aktiviteten
-
SSir Duke gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Men tur i eländet att solen lyste riktigt bra idag. 60kWh producerade mina paneler. ca 15kWh laddade bilen, och ungefär samma mängd...
-
Kkarlmb svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Bara byt. Du kommer aldrig längta tillbaka.
-
KÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
KÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
KVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
KHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Att en bank skulle vägra dig att ha kvar ett lån som du skött å amorterat prickfritt finns inte på pappret. Menade verkligen banken att...
-
Shttps://www.biolaboratorium.com/products/natriumpercarbonat-5kg-biolaboratorium?srsltid=AfmBOoroMKaAeS0tOkBuc36-_AOrlkhBJlatJvDF5VNWFLEn0...
-
Ssinuslinus svarade i tråden Odlingshörnan...Om någon undrar vad jag odlar i år så kan hag svara. ”Brännässlor och målla.”
-
Isakare svarade i tråden Herdin hårdwaxolja sämre än Osmo?.Den jag använde blev kanon, men jag torkade av efter både första och andra lagret, typ efter 10 minuter, väntade 10 timmar mellan... -
KJag tänker på den bank som jag har "bankfunktionen" hos. Bolånet har vi hos en bank som jag upplever gav god service och att jag...
-
FJag har tänkt byta flera gånger, men aldrig fått tummen ur, oftast kommer jag inte förbi "vad ska jag ha istället". Men ett steg i att...
-
PNågon som provat natriumperkarbonat för att rengöra marktegel och cementplattor?
-
SIdag kunde vi äta de första jordgubbarna. Hela 2 st 🙂
-
NMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
KÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
HHar för mig att det heter ”logoped”, eller???
-
Ooio oio svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer effekt frigör Boost-brännarna i Sear Zone. Den ska vara när hela nära och kära samlas och njutas av en härlig grill fest när...
-
JJerrynilsson6 svarade i tråden Vilken platon matta ska jag använda?.Tidigare var det en masonite spikad direkt mot betongen och jag uppskattar den till att ha legat där i 35-40år och den var imponerande...
-
JJonathan Jönsson svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% 2. En perfekt grillkväll är när glöden är lagom varm, maten blir precis rätt grillad och man får njuta av god mat, skratt och...
-
PJa vi får se hur det går. Syns kanske dåligt på bilden men det är flera små nya blad som också är bleka så plantan är i samma storlek...
-
NNossaile svarade i tråden Natriumperkarbonat - guds gåva till altanregöringen.Någon som provat natriumperkarbonat för att rengöra marktegel och cementplattor?
-
possum77 gillade Kaskens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Fiber är lika självklart som vatten. avlopp och el.... En fastighet utan möjlighet till fiberuppkoppling skulle vara totalt intressant... -
SHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
KVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?