Vad innebär de nya reglerna för dig som äger, ska sälja eller köpa hus. Hur ofta ska vi deklarera, hur bra måste huset vara. Många frågor som vi hugade behöver svar på.
 
Är det nått speciellt du undrar över?
 
F fribygg skrev:
Är det nått speciellt du undrar över?
Hej, nej mest få igång en diskussion om de nya reglerna som kommer under 2026 :)
 
Energispecialist CEX Energispecialist CEX skrev:
Hej, nej mest få igång en diskussion om de nya reglerna som kommer under 2026 :)
Har du någon länk till de nya reglerna?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Om du ska ha en diskussion får du ju kanske komma med några roliga påståenden om det nya. Vad är intressant. vad är kontroversiellt. vad gillar du. varför?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.