Senaste aktiviteten
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Snabbmakaroner, kokta i 6 min för att väga upp den lite lättillagade korven? Men ja, utan tvekan när det vankas sådana delikatesser.😍 -
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Öh "onödan", nej... ;) Menar du lucka i två, som är delad horisontellt på mitten och skjuts ner i spår? Det är en säkerhetsdetalj där... -
HHussäljare_ svarade i tråden Jordlukt i nybyggt hus - otät grundplatta? Eksjöhus.Hej! Men luktar det jord ur på flera ställen? Jag vet att det ibland kan vara situationer där man har olika uppfattning om vad/om det...
-
FJag kör från Malmö till Ystad imorgon. Kommer då att köra förbi Skurup. Du skriver att ni vill ha hjälp. Samtidigt skriver du att ni...
-
Kkarlmb svarade i tråden Elnätsavgifterna steg fem gånger mer än inflationen.Det har du nog. Jag drar alla som försvarat effekttarrifferna under den kammen.
-
KFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Varför inte då? Det är ju enorma investeringar som kan insparas om man mäter istf att gissa!
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vad blir det för mat?.Ångbåtsbryggan det har varit si och så senaste åren. Men få ställen med utsikt och skaldjur -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Ja, det är ju det som motiverar alla elnätsavgifter så det är klart den måste vevas. Men läs här...
-
Llenaa svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Är de en bostadsrätt
-
KDen ändlösa tråden med samma, samma , samma
-
SSqueeze svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40 % mer effekt 2. Den perfekta grillkvällen börjar med en varm sommarkväll, goda vänner och något kallt i glaset. Grillen är...
-
SSnauss svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% 2. Perfekta grillkvällen är den som blir av med vänner och nära.
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Skulle ni dejta någon som tar matlåda till jobbet?
-
Rroli svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Med alla expressbussar, X+nummer, så gör du det utom med X3 och X5.
-
mexitegel svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Ja, eller skott-land som det kallas i folkmun. -
WHar ett lamell-pooltäcke av modell äldre. Det har tre st band som fäster på rullen & i lamellen i ena ändan. Ett av dem har ju gått...
-
WWeimik svarade i tråden Elnätsavgifterna steg fem gånger mer än inflationen.Kanske, men vilka är de där "vissa här inne"? Jag har inte sett någon som hävdat att elnätsbolagen inte tjänar bra med pengar, men det...
-
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det är uppskattningar från Norrland som nämner en dubbelt så hög andel egenförsäljningar i Åsele o liknande, som resten av landet. En...
-
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Klagar du på min stavning?