Senaste aktiviteten
-
Mmitthusbergby gillade martinradbos inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Ja nu var ju inte det frågan ;-) Dels vill vi även cykla där, å dels kommer folk sluta använda stigen helt om skiten ligger kvar länge...
-
RRobbanMar gillade Patrik Forsbergs inlägg i tråden Avmagnetiserad rotor på Klippo, B&S 3,5 hp 70/80-tal.Uppdatering: Fick igång gräsklipparen tillslut. Rengjorde tanken och förgasaren, sedan gick han fint igen.
-
Hhempularen svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Det som kallas high voltage switch på schemat ser ut att vara en knapp. Är det ev. bara återställningsknappen? Eller är det en knapp som...
-
DDilato gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Tja ... det är ju efter valet, då köper man ju inga röster längre med sådana utspel ...
-
Hep svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Aj då, det hade jag missat. Det finns rätt mycket kastanj i närheten och jag har inte sett någon försämring där. Dags att googla inser jag. -
Ojojoj Ajajaj svarade i tråden Vvs sälj.Och bor i Linköping med omnejd ska tilläggas -
Tokslut svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Så det regnar hos er iaf. då ;) Här kom det 33mm Måndag Tisdad. Grönfri kan du spruta på taket, det gjorde jag i höstas och nu börjar... -
JJ-banan svarade i tråden Varför löser min jordfelsbrytare ut här ?.Du får ta dit någon som får kolla på centralen, ingen elektriker har gjort det där
-
yonna svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Kastanj, detta vackra träd, säljs numera inte hos seriösa plantskolor pga sjukdom och som man inte kan hantera. Det gäller även den röda... -
CNi som förespråkar att det håller och att han borde strunta i att sätta klotsar, sätter ni fast hjulen på bilen med endast 2 skruv per hjul?
-
FJag såg det också. Anledningen till min kommentar var att vi fick dödsur i vår ved för många år sen och den gick vidare (över...
-
Vviolapalimo77 svarade i tråden Något angriper min ved.Jag såg det också. Anledningen till min kommentar var att vi fick dödsur i vår ved för många år sen och den gick vidare (över...
-
Hhempularen svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Då bör man läsa specen för UPSen noga. Vissa fungerar så att de tar in godtyckligt dålig spänning, omvandlar till klenspänning som...
-
Ffribygg gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Tja ... det är ju efter valet, då köper man ju inga röster längre med sådana utspel ...
-
PPligg85 svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Han som var sån dålig svetsare som kollegorna sågade totalt så han blev statsminister istället. Vilka minnen.
-
Ffribygg svarade i tråden Dålig avrinning i köksavlopp.Rensband finns på tex Biltema för mindre än en hundring, köp ett eller ta din dragfjäder om du har nån. Det kan även funka med en bit...
-
DDilato gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Idag, när SE3 stora delar av dagen, faktiskt har högst elpris i Europa, så är det dags att faktiskt misstänka brist på egen produktion...
-
DDublin svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Jag röstar för kastanj, de blommar ju också fint.
-
DDilato gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Stora delar av kärnkraften är bortkopplad, Ringhals är nere på 25 procent av normal produktion till en bit in i augusti. Enligt Bixia...
-
HHolmstock svarade i tråden Koppla en utvändig koniskt gänga till en plan invändig gänga?.Hej, Vill tacka för återkoppling :) och intressant och få se er lösning med klämringskoppling och dubbelmutter mellan kulventilerna och...
-
REn kloss går ju superfort att kapa till, köper du ett BT5 måttband från hultafors kan du superenkel mätta inner mått och sen flyttar då...
-
SSir Duke svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Jag väntar fortfarande på Europas lägsta arbetslöshet som Löfven lovade. Men den kanske kommer samtidigt som vinsten det innebär att...
-
SågspånPappspikEternit gillade Johannes W. E. Erikssons inlägg i tråden Lösöre som överlever badrum.Kom att tänka på att badrummet är ett utrymme där det mesta antingen slits och slängs, och endast fast monterade grejer har chansen att...