Någon på forumet som har pex slang över och vill bli av med den för fri eller peng, 16x25 , jag behöver ca 12-15m max
 
Ojojoj Ajajaj Ojojoj Ajajaj skrev:
Någon på forumet som har pex slang över och vill bli av med den för fri eller peng, 16x25 , jag behöver ca 12-15m max
Och bor i Linköping med omnejd ska tilläggas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.