Senaste aktiviteten
-
HHåkan Persson3468 skapade tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering? i forumet Färg, Måla & Tapetsera.Är det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Nu var det ett tag sen jag ”bytte” bank helt, men är det så mycket mer än en handfull ställen (lönesystem, Skatteverket... -
XJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
JD4A börjar bli förbannad
-
Ikväll vart det burgare😋 Måste säga att den vart riktigt bra👌🏻 dessvärre hade vinkeln på bilden lite mer att önska -
T
-
13th Marine svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag tänker på den bank som jag har "bankfunktionen" hos. Bolånet har vi hos en bank som jag upplever gav god service och att jag... -
LBråka inte om frekvenserna, pojkar. Produktionen är bättre än någonsin - läs trådens rubrik. Häromdagen kostade det 1 öre, nu 94 enligt...
-
SågspånPappspikEternit gillade 13th Marines inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Verkar vara området markerat i blått enligt Emmabodas hemsida: -
NFörstår att servitutet upphörde att gälla om de inte informerats, men borde det inte ligga på säljaren? Hur blir det grannen man stämmer?
-
DBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
Jag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle... -
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Alla banker är skyldiga att redovisa snittränta de ger ut. Bara jämföra alla och inte nöja sig med något dåligt. Swedbank har snitt på...
-
NNoiseMaker gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Det funkar så att fastighetsägaren disponerar sin mark rätt fritt och förväntas göra det också med hänsyn till att allmänheten ska ha...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Är det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller... -
NNoiseMaker gillade Alfredos inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Går runt/över bråten är nog enklast.
-
Mikael_L svarade i tråden Stigens verkstadstråd 2026.Hälsa grabben, från mig som faktiskt byggt ett helt hus själv, så är jag sjukt imponerad, hälsa att han är otroligt duktig! -
NDet skall börjas i tid…….. Knäjobb har aldrig varit någon favorit och numera fungera det inte alls. Så den yngre generationen får rycka...
-
PJag fick lite hjälp med hur man kan räkna på detta och kom fram till att med cc60 och 120-brädor så blir det cirka 65kg per bräda mellan...
-
CJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...