Senaste aktiviteten
-
NNoiseMaker svarade i tråden 20 centimeter mätfel kostade 127 400 kronor.You don't say ...
-
NAtt ha kollegor att diskutera med får nog anses vara generellt kvalitetshöjande
-
Nom inte ens har ett kontor för en Ingenjörs och Arkitektbyrå så skulle jag dra mig från att anlita den personen
-
13th Marine svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Om jag ska sluta fortsätta vara kund hos dem måste jag byta. 😉 Använder dock inte dem till bolån, sparkonto eller fonder. -
useless svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Är det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker. -
Hep svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Jag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle... -
DennisCA svarade i tråden Allt om bilen.D4A börjar bli förbannad -
Demmpa svarade i tråden Koppla en utvändig koniskt gänga till en plan invändig gänga?.Minikulventil med klämringskoppling på bägge sidor samt dubbelmutter mellan fördelarröret och minikulventilerna är ett alternativ... -
FVem behöver fönster? Dagsljus inomhus är överskattat! Lite jobbigt att vara utan men förhoppningsvis har jag slipat och målat klart om...
-
13th Marine svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.För att det är ett jäkla projekt att byta? -
Dan_Johansson gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Och det han sagt är alltså: ”Om 5–10 år bygger vi knappt fiber länge. I slutändan finns det knappt någon anledning att gräva ner fler... -
Mmrbackstrom gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
Nötegårdsgubben gillade Sir Dukes inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Hmm, har lyckats missa detta... Vad var det Fuglesang sa? Alltid värt att lyssna på! (Sedan kan smarta personer verkligen ha fel, och... -
HVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Och det han sagt är alltså: ”Om 5–10 år bygger vi knappt fiber länge. I slutändan finns det knappt någon anledning att gräva ner fler... -
Jjeppe888 svarade i tråden Bygger altan. Håller detta?.Det är bara sunt förnuft, fortsätt så👍 Praktik= allting bara funkar men ingen kan förklara varför Teori= ingenting funkar, och alla...