nino
46 895
Poäng
19 504
Medlem i
537
Startade trådar
21 feb 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Home Assistant
-
nino svarade i tråden Allt om bilen.Ska kolla Dom var några 10kr billigare samt fri frakt, så tack så mycket Ak24 verkar ha lite si å så med leveranstider -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Jo runt 100:- men just det jag skulle ha var billigast där så klart även med frakt -
nino svarade i tråden Badrum och lägenhetsbygge.Våren har gått och så även sommaren och det är utan tak än 😬 Var på bygghandeln en dag för att köpa 28*70 till taket men då var det så... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Någon som har handlat från ak24.se ? Seriös sida? -
nino svarade i tråden Beräkna dimension av takstol för pulpettak.Är invändiga höjden viktig eller kan du köra 220+120 eller nåt sånt? Var i landet? -
nino svarade i tråden Stigens verkstadstråd 2026.Var köper man sånna och funkar dom för alla diametrar? På jobbet har vi en hyvel med kanske 20cm "rulle" det är ett elände idag att... -
nino svarade i tråden Även ett litet balkongkraftverk "kräver" försäljning av el.Jag har ett hus med skog och berg lite i vägen Funderar på 3*4paneler i väst söder och öster med mikro växelriktare, kommer att sluka... -
nino svarade i tråden Även ett litet balkongkraftverk "kräver" försäljning av el.Men även med den måste man ha koppling mot nätet va? -
nino gillade cyphers inlägg i tråden Guide: Laga en trasig Rego 600/637/637E för 20 kr (IVT Greenline mfl).Grymt! Råkade ut för detta i förra veckan och hittade hit. Fick kondingarna idag. Problemet löst!! Tack som fan! Nu ska jag bada. Varmt! -
nino svarade i tråden Regeringen vill förenkla reglerna kring bygglov.Då är det väl volymskapande och blir en utbyggnad -
nino svarade i tråden Regeringen vill förenkla reglerna kring bygglov.Varifrån mäts höjden, är det från ett snitt på markens höjd (om den lutar) och till? Överkant golv, underkant bjälklag eller överkant... -
nino svarade i tråden Avtal upplevelse.Ja dom har erbjudit sig att betala tillbaka hela beloppet -
nino svarade i tråden Avtal upplevelse.Har mailat och frågat varför man ställde in men det vägrar dom svara på... Jag frågade, när jag ringde och tyckte att bla hemsidan var... -
nino svarade i tråden Shelly – allmänna diskussioner.Går ju som sagt att dra en tråd från frysens fas till sw ingången och få ett larm om den "slocknar" Jag har så fast tvärtom på pannan... -
nino svarade i tråden Shelly – allmänna diskussioner.Nej men du kan sätta ett larm om tempen går över -15° eller nåt -
nino svarade i tråden Shelly – allmänna diskussioner.En Shelly med addon, då kan du koppla på flera givare. Sen använde du Shelly som styr en kontaktpr till frostvakt/värmen Då kan du... -
nino svarade i tråden Avtal upplevelse.Ja så klart, menade mest attt jag har varit sugen på det här sen dess, nu känns det som det kan kvitta med allt egentligen -
nino svarade i tråden Avtal upplevelse.Pengarna tillbaka känns ju så där när det är en present. Jo ny tid får jag men det kommer ju kosta mig en dag och minst 30mil resa... -
nino svarade i tråden Avtal upplevelse.Jo men man får ju inte skriva hur som helst heller och det är det jag hakar upp mig på. Inga skyldigheter alls från företaget.
Bilder
Visa mer
nino har laddat upp 2 324 bilder.
Filmer
Visa mernino har laddat upp 27 filmer.
Allmän info
- Från
- Dalarna
- Kön
- Man