nino
46 581
Poäng
19 400
Inlägg
19 år
Medlem i
535
Startade trådar
21 feb 2007
Blev medlem
4 timmar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
nino svarade i tråden Vad dricker du idag?.Började morgonen med att ta en hard seltzer, trodde det var smaksatt vatten men det var det inte... Men jag somnade om gött -
nino gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Och så behövdes vikbara ruffdörrar i stället för lösa luckor som skulle travas på varandra eller stuvas undan. Ett djädras meck varje... -
nino gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Fixar gärna med både tigsvetsning av bl a rostfritt och diverse träarbeten.. Här badbrygga till båten, med badstege. Trä av... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Kanske hade väldig tur eller så är det en bra konstruktion på motorn, är väl samma som Volvo D2 Annars brukar glödstiften sitta -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Ok dom har jag missat som tur är 😄 Har aldrig skruvat diesel tidigare, dom här satt i ett hål och runt spridaren satt en plastring som... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Nu lever Berlingon igen Det här var det som behövdes förutom en liten momentnyckel Kunde inte koda in spridaren, men man kunde köra... -
nino svarade i tråden Grill som är bra och inte rostar.Tenneker var köper du det? Är det lika tunna pinnar som originalet? -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Ska i med nya spridaren idag eller imorgon. Har inte tillgång till en sätes fräs men det var ju själva spridaren som dog, inte ett... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Nej en äldre bil, D alltså en tyskreg Vi brukar ha lite bil med bh som åker förbi på vintern, som ska norrut för testkörning -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Såg en D bil idag med mycket klotter på, tänkte om det var något på g Annars brukar det vara mycket grabage run bilar som åker förbi -
nino svarade i tråden Vad dricker du idag?.Dricker det inte än men till midsommar kanske Kokat syrensirap och granskotts sirap Skulle även göra på maskro men dom verkar ha... -
nino svarade i tråden Limma golvgips på spårat spån med värmefördelningsplåtar och 16mm slang.Följer man Ardex så garanterar dom att det håller, det är en testad konstruktion. Men visst blir det dyrt -
nino svarade i tråden Limma golvgips på spårat spån med värmefördelningsplåtar och 16mm slang.Var ungefär i landet håller du hus? -
nino svarade i tråden Limma golvgips på spårat spån med värmefördelningsplåtar och 16mm slang.Det står nog i nåt blad, om jag inte är helt ute och cyklar så är det ungefär 1.5kg/m2 Ska du leta alternativ så kolla noga åtgång och... -
nino svarade i tråden Limma golvgips på spårat spån med värmefördelningsplåtar och 16mm slang.Kolla om det även funkar med 7+8, upplever att den torkar lite saktare Blandar man länge och väl så brukar det vara lite längre tid att... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Dieselspecialisten finns men som sagt rätt dyrt... 4000 plus 600 i pant, Tyskland 500-1200 plus 5-600 i pant Var det en riktig verkstad... -
nino svarade i tråden Allt om bilen.Skruva lite Berlingo Där nånstans sitter spridarna Tillslut så fick jag ur den, svårast var att få lös returröret Mätt med 200k... -
nino gillade Oskar Treffler Jonssons inlägg i tråden Guide: Laga en trasig Rego 600/637/637E för 20 kr (IVT Greenline mfl).Hej! Jag ville bara säga tack. För ett par veckor sen slocknade vår pump. Med hjälp av en vän fick jag reda på att det var styrboxen... -
nino gillade Etnoys inlägg i tråden Guide: Laga en trasig Rego 600/637/637E för 20 kr (IVT Greenline mfl).Fantastiskt att få hjälpa till!
Bilder
Visa mer
nino har laddat upp 2 305 bilder.
Filmer
Visa mernino har laddat upp 26 filmer.
Allmän info
- Från
- Dalarna
- Kön
- Man