nino
45 363
Poäng
19 022
Medlem i
533
Startade trådar
21 feb 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
nino svarade i tråden Allt om bilen.E-torx har jag aldrig saknat tidigare men tydligen så måste jag ha sånna när motorfästet ska lossas på Berlingon för kamremsbyte... -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Med moms -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Rev lite mer tak och tog ur fönsterbågarna, karmen får sitta här då det inte finns nån större vits med att ta ut den, bara mer jobb... -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Har fått förslag från både HTH och Ikea. HTH hade missförstått mig lite så kommer nytt förslag med lite mer över och underskåp HTH... -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Du har väl köpt Huntonit på Black Friday eller liknande om jag inte blandar ihop det med nån annan? Dubbelgips och färdig takskiva på... -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Han har några timmar att göra åt mig, men vi hjälps åt så gott vi kan, inte så att vi räknar timmar/pengar mot varandra 🙂 -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Där gjorde jag verkligen allt inom rimliga gränser för att få ner störande ljud från ovan. Sen flyttade en tant med hörapparat (som... -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.I andra huset så blev det dubbelgips och typ Huntonit. Nu tror jag att det blir målade tak, svärsonen har lovat spruta både väggar och... -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Började lite i köket River taket och original taket, hg före den som flyttade sist var också ganska duktig på att röka så känns bäst att... -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Jodå det har jag koll på vill jag mena. -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Inte osb och dubbel gips? Är brandgips eller Fermacell eller liknande bättre än vanlig gips? -
nino gillade findus42s inlägg i tråden Däckshuset som tar min bogserbåt tillbaka till det tidiga 1900-talet.Det strider mot mina vanor, men jag monterade i går som var en måndag. Typiskt är att jag har med mig det jag skall montera hem så att... -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Det är fruktansvärt lyhört, så jag lägger gärna ner både pengar och arbete på att få det mindre lyhört Takreglarna är minst 10mm från... -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Trodde Ikea var billigast, sen HTH gds men vet inte varför jag tror det 🙂 -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Det är gds serien som.jag kikat på, det satt vi i andra huset. Tycker man har läst så mycket om Ikea att luckorna blir fula bara det... -
nino svarade i tråden Mitt 2a stora projekt.Fick hjälp av svärsonen i helgen. Osb som går att sätta dit är klar, bara att vänta på rörmokare nu... Blir säkert lätt innan jul 😀... -
nino svarade i tråden Vinn Ryobis kraftfulla snöskyffel + batteri och laddare!.6m Skulle jag vinna så skulle svärmor få den, svärgubben gick bort i våras och hon bor kvar i huset och skulle behöva ha nåt för att... -
nino gillade findus42s inlägg i tråden Däckshuset som tar min bogserbåt tillbaka till det tidiga 1900-talet.Hade ett gäng granstavar liggande från ett tidigare projekt. Limmade en fog av dem för att använda som distansmaterial. Letade efter...
Bilder
Visa mer
nino har laddat upp 2 227 bilder.
Filmer
Visa mernino har laddat upp 23 filmer.
Allmän info
- Från
- Dalarna
- Kön
- Man