Wow,
Omkring 2011 så förhandlade jag med en (idag nedlagd) Leksaksaffär om att få köpa deras Life-size staty i Entrén för 16.000sek.

Tyvär fullföljde jag ej köpet pga;

Det var mycket pengar då (som frugan helst ville lägga på Golv/Färg/Tapeter i övriga huset).
Jag fick 3 dygn på mig att hämta den (emballage fanns ej)
Det framtida Bio/Spel/Musik/Gästrummet var knappt på Planeringsstadiet då (färdigställdes under 2016) och jag hade minst behövt ta bort den nedre av 2-delade pelare för att möjligen få plats på höjden.
Den skulle även ta för mycket plats i Rummet.

Vid tillfället så fanns bara 999st exemplar tillverkade och något år senare så fanns andra exemplar ute till försäljning för 36.000sek…men de verkar ju ha fortsatt att tillverka denna, vilket ju påverkar samlarvärdet negativt.

https://www.maskworld.com/english/p...ZQ-PN_0hZxMH4p56bX5AYo5W2HrQfunUaAvYwEALw_wcB

• Gilla
breakman
  • Laddar…
Roga1337 Roga1337 skrev:
Wow,
Omkring 2011 så förhandlade jag med en (idag nedlagd) Leksaksaffär om att få köpa deras Life-size staty i Entrén för 16.000sek.

Tyvär fullföljde jag ej köpet pga;

Det var mycket pengar då (som frugan helst ville lägga på Golv/Färg/Tapeter i övriga huset).
Jag fick 3 dygn på mig att hämta den (emballage fanns ej)
Det framtida Bio/Spel/Musik/Gästrummet var knappt på Planeringsstadiet då (färdigställdes under 2016) och jag hade minst behövt ta bort den nedre av 2-delade pelare för att möjligen få plats på höjden.
Den skulle även ta för mycket plats i Rummet.

Vid tillfället så fanns bara 999st exemplar tillverkade och något år senare så fanns andra exemplar ute till försäljning för 36.000sek…men de verkar ju ha fortsatt att tillverka denna, vilket ju påverkar samlarvärdet negativt.

[länk]
En endoskeleton är ju väldigt många delar i rostfritt stål nog därför det kostar som det gör. Finns billigare men, man får vad man betalar :)

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.