S
samordnarnoutlook.com: [citat] Kolla att inte nån säkerhetsfunktion är aktiverad eller inbyggd. Cylinda jobbade hårt med att låta hällar tajma ut för några år sen.
2 svar · 3,5k läst
O
Anonymiserad 137805: [citat] hjälper ju föga mot luftfuktighet inneklimatet i typ källare blir otroligt mycket bättre förutom att tvätten torkar snabbare
19 svar · 4,8k läst
·
D
Daniel 109: Det är en 400V trefas spis. Jag hittar dock inkopplingsplinten i någon manual. https://www.bosch-home.se/produktlista/HCA622221V
3 svar · 890 läst
·
N
Anonymiserad 137805: [citat] handpåläggning kan räcka
9 svar · 1,2k läst
·
S
Stingray71: [citat] Tack för detta "S" delar av dom har jag men en del nytt kom med...så det tackar jag för..
4 svar · 815 läst
B
Anonymiserad 137805: [citat] Att ta loss kretskort på denna tar mycket lång tid
3 svar · 1,3k läst
·
A
Andersbebe: Blev att ta till experthjälp efter att ha kliat mig i huvidet efter att tippat maskinen på sidan och konstaterat att det fanns risk att jag skulle bryta sönder något. Beställde värmare från Italien för AEG som var nära halva priset jmf E-lux - Exakt samma del. Visade sig dessvärre inte vara värmaren utan bottenkoppen i plast som spruckit - vilket kan förklara varför skuvarna som
23 svar · 4,3k läst
·
B
Bästerortarn: [citat] Tror mer på en bit slang som man pluggar i toppen. Lättare att trycka den på plats på dom tre "vingarna" då. [bild] [bild] Insåg först efter jag hade fixat med bilderna att tråden är gammal OCH att bild på facket inte hade behövts då ts har ett eget men skyller på demensen 😎
25 svar · 6,5k läst
·
B
Bosse#3617: Har en tvättmaskin, Cylinda FT 362 som låter illa i lagren. Tänker byta själv. Någon som vet om trumman måste bort eller om man kommer åt lagren från baksidan? /Bosse
0 svar · 963 läst
N
Anonymiserad 137805: [citat] reparera ofta ja om det är samma koncern så är delarna interchangebl
8 svar · 2,1k läst
R
Rafe_m: [citat] Det här gäller även för Siemens IQ serie. Tog ett tag innan jag hittade det.
46 svar · 19,0k läst
·
G
Gustaf.Alexander: [citat] Tack igen, ska kika på den serien.
12 svar · 1,8k läst
·
T
Anonymiserad 137805: [citat] Ta ut metallhållaren som knappsatsen sitter på
4 svar · 1,6k läst
·
Sonnyboy22
Sonnyboy22: [citat] Om jag har det igång den kan lukten försvinna tror du? Kan maten blir dålig om jag använder frysen sen? [/QUOTE]
5 svar · 1,8k läst
H
Hybro: Det ska va lätt..... I bland.
3 svar · 3,3k läst
·
N
Nils45: Hej, kapar tråden! Vi har en Siemens 80 cm induktionshäll med runda kokzoner från 2010. Den är tyst, men börjar kännas lite trött på vissa zoner samt har en spricka i ett hörn. Enda funktionen att klaga på är om man använder små kastruller så fungerar det bara på minsta kokzonen och det är känsligt för att kastrullen hamnar exakt mitt på kokzonen. Stora wokejärn o
9 svar · 7,4k läst
K
Kollomanen: [citat] Jo jag har försökt via kundtjänst utan resultat
4 svar · 2,8k läst
·
K
Anonymiserad 137805: [citat] den sk drullen gäller, men frågan är om inte plåten är billigare än självrisken
3 svar · 1,8k läst
H
Harald Blåtumme: Lycka till, jag tror detta kan vara en förklaring och lösning till dina problem. Finns ingen ordentlig genomströmning av luft i kondensorn så kommer kylkretsen inte att kunna producera något kylmedium i vätskefas som sedan ska förångas i förångaren dvs dessa grova kylslingor i en spiral man ser innanför dammfiltret där bak. Då kan dessa inte bli kalla och det sker ingen avfuktning.
5 svar · 2,4k läst
·
E
Emil.P: [citat] Haha, och då har jag ändå inte ens nämnt att du måste korrelera de olika grytorna du behöver till flerzonstestet och upprepa varje mätning flera gånger för att minska risken för mätfel och så vidare. 🫣 Tror vi lämnar det med att är du nöjd så räcker det! 😉
65 svar · 8,6k läst
·
H
Hensås: Stort tack @Leif i Skåne!
8 svar · 5,0k läst
·
T
Tompafix: [citat] Ljud som överförs genom material kan minskas genom att den ställs på speciella fötter. Vanliga ljuddämpande mattor som säljs på t.ex. Biltema funkar. Finns i olika storlekar
1 svar · 844 läst
JanneJanne123
JanneJanne123: [citat] Bara för att vara tydlig så menar jag att ni ska koppla in den där det nu sitter ett svart täcklock enligt videon ovan. Avloppet kan ni sedan leda ner i diskhon.
19 svar · 4,9k läst
·
J
Anonymiserad 137805: [citat] Har nog mer med Ikeas stoppen att göra
3 svar · 1,1k läst
·
R
Roger M: [citat] Tack för det !👍
10 svar · 3,9k läst
·
P
pellegoria: [citat] Ska testa med WD40
6 svar · 1,2k läst
J
joasag: Har en IKEA Diskad, diskmaskin. Vad jag förstår så är det en Bosch i grunden. Diskmaskinen har belysning som tänds när man slår på diskmaskinen. Men jag lyckas inte ställa in detta så det tänds när man öppnar dörren? Man slår ju inte på maskinen varje gång man öppnar dörren, så förstår inte meningen med att ha belysning om den inte går att ha tänd när bara dörren är
0 svar · 1,4k läst
·
A
Anonymiserad 137805: [citat] första klicket är torrkokningsskyddet
7 svar · 4,6k läst
J
Anonymiserad 137805: [citat] Är den tillverkad i PRC eller Alaska?
2 svar · 1,5k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.