Någon som vet varför en varningstriangel blinkar på kyl/frysen Köldgrader /Isande köldgrader?
Inköpt 2023.
Har läst manualen så klart men där står inget egentligen som besvarar frågan.
Kontaktar Ikea men får heller inget bra svar

Det bildas ingen is i skåpet
(Behöver alltså inte frostas av)
Dörren är stängd ordentligt och skåpet håller kylan
Listen ser normal ut
Fläktarna låter normalt.
 
  • Digital display visar temperaturer 4 och -18 grader Celsius, troligen för kyl och frys.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P
K Kaboj skrev:
Någon som vet varför en varningstriangel blinkar på kyl/frysen Köldgrader /Isande köldgrader?
Inköpt 2023.
Har läst manualen så klart men där står inget egentligen som besvarar frågan.
Kontaktar Ikea men får heller inget bra svar

Det bildas ingen is i skåpet
(Behöver alltså inte frostas av)
Dörren är stängd ordentligt och skåpet håller kylan
Listen ser normal ut
Fläktarna låter normalt.
om det har varit för hög temperatur någon gång och sen gått ner igen så är detta en reminder att något i frysen kan varit tinat.. skall gå att kvittera med "knappen" under
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson och 1 till
  • Laddar…
Tack👍
Det var lösningen på svärmors problem
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.