Någon som vet varför en varningstriangel blinkar på kyl/frysen Köldgrader /Isande köldgrader?
Inköpt 2023.
Har läst manualen så klart men där står inget egentligen som besvarar frågan.
Kontaktar Ikea men får heller inget bra svar
Det bildas ingen is i skåpet
(Behöver alltså inte frostas av)
Dörren är stängd ordentligt och skåpet håller kylan
Listen ser normal ut
Fläktarna låter normalt.
Inköpt 2023.
Har läst manualen så klart men där står inget egentligen som besvarar frågan.
Kontaktar Ikea men får heller inget bra svar
Det bildas ingen is i skåpet
(Behöver alltså inte frostas av)
Dörren är stängd ordentligt och skåpet håller kylan
Listen ser normal ut
Fläktarna låter normalt.
om det har varit för hög temperatur någon gång och sen gått ner igen så är detta en reminder att något i frysen kan varit tinat.. skall gå att kvittera med "knappen" underK Kaboj skrev:Någon som vet varför en varningstriangel blinkar på kyl/frysen Köldgrader /Isande köldgrader?
Inköpt 2023.
Har läst manualen så klart men där står inget egentligen som besvarar frågan.
Kontaktar Ikea men får heller inget bra svar
Det bildas ingen is i skåpet
(Behöver alltså inte frostas av)
Dörren är stängd ordentligt och skåpet håller kylan
Listen ser normal ut
Fläktarna låter normalt.
Klicka här för att svara
