Bloink
Bloink: Hei. Aion auttaa tuttavaa rakentamaan pienen satulahuoneen, ja mietin, miten muut ovat tehneet? Pitäisikö minun eristää seinät ja katto? Satulat, saappaat ja tekstiilit eivät taida kestää kylmää ympäri vuoden. Mitä olette käyttäneet ovina? Vaativatko vakuutusyhtiöt jonkin erityisen oven, vai käykö lukittava sisäovi? Terveisin Joacim
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
E
erber: Olen purkamassa seiniä saadakseni rankar cc30 kylpyhuoneessa kaakelille. Talo rakennettu 68/69. Koko rakennelmassa on vähän Kajsa Warg -meininki, olen huomannut mitä enemmän puran ja rikoin. Ei sinänsä väärin, mutta hitto vieköön niin paljon nauloja. Kirvesmies on varmaan saanut palkkaa sen mukaan, kuinka monta ja kuinka paksua naulaa hän iski.:D En ole koskaan ollut mukana missään
0 vastausta · 5,2k lukukertaa
T
Träig snickare: Sinulla on oltava kipsi molemmin puolin.
6 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
Fredrik.engdahl
Fredrik.engdahl: voit käyttää styroxia katolla, katso linkki http://www.thermisol.se/takisolering.php
5 vastausta · 6,2k lukukertaa
T
tank77: Ei ongelmia laittaa uusia laattoja vanhojen päälle, siihen on olemassa kiinnike. Esimerkiksi Lips Super Trope. Olisin muuten säilyttänyt vihreän mosaiikin, todella tyylikäs valkoisten kaappien kanssa. Siitä tulee muuten liikaa valkoista ja aiot laittaa myös valkoiset laatat.
1 vastaus · 2,9k lukukertaa
W
wedge73: Njaa ei ollut enemmän kuin 1-2 vuotta sitten.... Mutta en löydä sitä netistä ... Olen samaa mieltä siitä, että se on ristiriidassa kaiken sen kanssa, mikä on tällä hetkellä vakiintunutta... Silti minusta tuntuu, että hänellä oli pointti...
10 vastausta · 4,3k lukukertaa
gadu^
gadu^: [citat] Miten tarkoitat tässä? Riittääkö esim. jos ruiskuttaa puhallusvillaa lattiaan, jos se olisi mahdollista esim. tukipuiden suhteen? Ei esim. tarvitse tehdä tuulensuojausta jne. ulkoseinää vasten?
5 vastausta · 6,5k lukukertaa
D
Dr.SiC: Huomaan, että olet uusi täällä, kokeile etsiä Besta ensin.
1 vastaus · 3,4k lukukertaa
O
Onelight: Pääsetkö käsiksi niin että voit nähdä kattoristikot? Onko kattoristikoissa mitään saumoja? Sen aukon, jonka aiot tehdä, voi epäonnisesti koskea vain yhtä kattoristikkoa, joka täytyy vaihtaa. Tämä voit tehdä helposti ylhäältä, elleivät kattoristikot jo ole kantavia, eli että ne kantavat ulkoseinät. Minulla oli vähän sama ongelma ja otin kotiin puusepän, joka katsoi
10 vastausta · 2,8k lukukertaa
Z
zankan: vaihda ovi
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
Z
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
K
klintan: Vanha keskustelu, mutta ostin sekä kalliimman sileän lasikuitukankaan että maalausfiltin, maalausfilt oli paljon halvempi mutta kalliimpi oli helpompi asentaa ja imeä vähemmän maalia, joten lopulta kallis oli halvempi.
4 vastausta · 11,9k lukukertaa
M
Martin_Blomberg: [citat] OK! Kokeilen ladata kuvan, joka on otettu muutama kuukausi sitten.
16 vastausta · 12,4k lukukertaa
·
H
hundvakten: Suunnittelemme rakentaa ylimääräisen kerroksen osaan talosta. Se koskee neliömäistä aluetta, jonka sivut ovat 8 - 8,5 m, harjakatolla ja seinäkorkeudella noin 1,8 - 2,0 m. Ulkokattoon tulee noin 15 asteen kaltevuus ja sen materiaalina käytetään peltiä. Talo sijaitsee rannikolla ja on Kalmarin seudulla.... Emme halua mitään ullakkoa, vaan haluamme, että eristys seuraa ulkokattoa tai
0 vastausta · 3,2k lukukertaa
O
Onelight: Se on ratkennut. Minulla oli eilen kokenut snickare luonani, joka katsoi ongelmaa. Ei tarvinnut tehdä mitään avväxling, mutta varmistaakseni aion avväxla ne kaksi kattotuolia, joita asia koskee, ylhäällä ullakolla sen sijaan.
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
D
dennisson: Kantaa jäljellä oleva lattia?:D Vitsi sivuun, ymmärrän mitä tarkoitat mestari:) Olen poistanut kaikki koolaukset nyt, ei heilahtelua tai mitään yläkerrassa:) Lähetän pari kuvaa myöhemmin.
7 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
R
robsarve: Kuulostaa siltä, että etsit sträckmetallia, on olemassa monia eri vaihtoehtoja, googlaa löytääksesi lähistöllä olevan toimittajan ja tarkista heidän valikoimansa.
3 vastausta · 3,9k lukukertaa
T&H
T&H: Ok, kiitos :)
7 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
T&H
7 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
B
BobbyEwing: Meillä on koko talossa rappausjärjestelmä ja se tuntuu hyvältä ja vankalta. En voi sanoa paljoa sen pitkäaikaisesta toimivuudesta, sillä olemme asuneet talossa vasta keväästä lähtien, mutta en näe mitään syytä ongelmiin tämän julkisivurakenteen kanssa, vaan se pitäisi pikemminkin olla erittäin kestävä (mutta kallis) julkisivu. Kiinnityksistä puhuttaessa on hieman
4 vastausta · 4,4k lukukertaa
D
Danne031: Oletan, että tarkoitat, että seinä näyttää: regla-lastulevy-kipsi? Siinä tapauksessa pitää hyvin kiinnittää vain kipsi+lastulevyyn.
3 vastausta · 2,5k lukukertaa
P
petersson79: Kun aiomme laajentaa nyt, he käyttävät 45*145+45*45 seiniin ja 45*220 kattotuoleihin. Ja kuten hän sanoo tässä yläpuolella, runkopuu on melkein häviävän pieni osa kustannuksista kyllä...
4 vastausta · 7,8k lukukertaa
J
johan713s: Mene konepajalle ja pyydä heitä taivuttamaan profiilit levyistä, ellei sinulla ole liian vahva aineenpaksuus. Silloin voit valita materiaalin, myös ruostumattoman teräksen.
4 vastausta · 6,8k lukukertaa
W
wedge73: ja.... tai kysymys viidestätoista levystä- tai kolmesta kymmenestä- mukana tulevien saumojen määrällä... jos joskus sattuu kittaamaan ja maalaamaan.
24 vastausta · 6,4k lukukertaa
M
martin1g: joo sen voi ehkä tehdä joo.. sen pitäisi kyllä kestää, jos käyttää kunnon liimaa..
4 vastausta · 8,7k lukukertaa
F
Färgarn: En ollut aikeissa sytyttää tultā, käyttää kipsiä.
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
S
Strixx: Onko kellään tietoa siitä, voiko olettaa, että paino jakautuu 2,5 neliömetrille, jos laittaa palkit lattian päälle???
6 vastausta · 3,3k lukukertaa
A
awasberg: ok ja kiitos avusta sain ok rakennuslautakunnalta puhelimitse tänään Anders
21 vastausta · 12,9k lukukertaa
B
Bror: Jos se on kellariseinä, ymmärrän ppalms näkökulman, mutta muuten en. Liima, joka "tarttuu" nopeasti, on ehkä suositeltava, kuten Casco Superfix.
4 vastausta · 4,9k lukukertaa
7
79:an: Kiitos, luulen että saatan tarvita sitä, kitsaus pettää viisautta ja yritän itse....
4 vastausta · 4,8k lukukertaa
S
stefan57: Hei, olen ostanut 30m² lehtikuusta terassilattialleni, joka tehdään kesällä. Kysymykseni on, pitäisikö se käsitellä ja huoltaa, ja jos kyllä, niin millä ja miten? Terveisin Stefan
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
A
anniesen: Olemme ruuvanneet yhteen kaksi vaatekaappia ja kiinnittäneet ne seinään ilman runkoa. lattialistat menevät ulkopuolella ja sitten meillä on rintapaneeli vasten. tapetoimme suoraan seinään.
1 vastaus · 4,4k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.