En löytänyt tästä keskustelua, joten aloitin uuden ketjun:
Olemme miettineet pitkään ja päättäneet vaihtaa keittiön kaakelit. Nyt mietimme, voiko kaakelit asentaa nykyisen mosaiikin päälle. Tämä on siis seinällä tiskialtaan vieressä jne. ja toimii vain roiskesuojana.
Ajattelimme käyttää laattoja, jotka ovat 10*60 cm. Emme halua poistaa mosaiikkia, sillä silloin kipsilevytkin pitäisi todennäköisesti vaihtaa. Pitäisikö mosaiikki hioa tai pohjustaa jotenkin ennen laastin levittämistä?
Olisin ikuisesti kiitollinen nopeista vastauksista, sillä aiomme kohta aloittaa remontin.
Tässä kuvia:
http://www.styleroom.se/album/6183
Terveisin
Peppe