J
JanneSjo: okki mielenkiintoista - minunkin mielestäni se olisi siisti ilman kynnyksiä - katsotaan uskallanko jättää lattian pysäyttämättä jokaisella kynnyksellä (kuten toimittajat ilmoittavat) minullakin on lattialämmitys, mikä saattaa vaikuttaa lattiaan vielä enemmän
11 vastausta · 10,4k lukukertaa
T
Tjippen: Jos haluat tavallisen sisäseinän, riittää 45x70 koolaukset + MU. Kokeile: http://www.svenskttra.org/byggbeskrivningar/createpdf.asp?Item=37&FileId=1037&FileTypeId=103&Doc=broschyr&Cid=931
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
A
AndersS: Voit myös laittaa listan tai kaistaleen mdf-levystä hyllylevyn taakse, riippuen siitä, mikä materiaali sinulla on vaatekaapin taustassa. Tee hyllylevystä 16 mm lyhyempi syvyydeltä ja sitten liimaa/naulaa sinne kaistale, joka on 16 mm * 40-50 mm, saat vakaan hyllytason. Olen tehnyt näin muutamille pitkille hyllylevyille kirjahyllyssä, jossa on suuria kirjoja, jotka muuten pyrkivät
5 vastausta · 7,8k lukukertaa
chrille112
chrille112: Olen päättänyt nyt asentaa koolaukset, se on varmaan paras ratkaisu loppujen lopuksi! Minulla on kotona vähän 2"2 ja 2"4, niistä tulee pieni sekoitus :)
18 vastausta · 26,8k lukukertaa
Micke78
Micke78: näin mikä spygatt on, ovatko sen asennusohjeet samat kuin tavallisen lattiakaivon?
7 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
K
kimbis: Kiitos!
6 vastausta · 2,0k lukukertaa
K
6 vastausta · 2,0k lukukertaa
P
Prosit: Aion enemmän tai vähemmän peruskorjata 60-luvun taloni, ja kun on kyse kylmäullakosta, tapahtuu siellä ylhäällä paljon: 1. Vaihda katto (tiilet, huopa, peltityöt ja ehkä joitakin raakapontteja, luulen) 2. Sähköt uusitaan koko talossa, ja sisäkattoihin tulee uusia lamppuliittimiä, joten oletan, että ullakolta tulee joitakin rasioita 3. Puhelinlinjat vedetään uudelleen 4.
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
estwing
estwing: loistavaa.. ei palkki on vain 2,5 vuotta vanha joten..... kiitos kuitenkin... y,t snickar estwing
9 vastausta · 4,3k lukukertaa
S
SCB: Teräsharja. Jos on paljon kovasti kiinni olevaa ruostetta, voi käyttää teräsharjaa, jonka voi asettaa kulmahiomakoneeseen tai porakoneeseen. Aloita pehmeällä harjalla ja muista, että se pölyää hirveän paljon.
1 vastaus · 2,2k lukukertaa
V
volbey: Terve hei hei! katso tämä olen asentanut sen keittiöön magnifiko! se on super helppoa! http://www.k-rauta.se/bygg_5453.htm:D
1 vastaus · 4,5k lukukertaa
P
pbengtsson: [citat] Jos olet tarkka, listoja ei tarvita ollenkaan. Mutta Huntonit täytyy (mikä unohtui) kiinnittää 70x28 rimoihin, jotka kiinnitetään viimeisenä. Mieti, käytätkö muovia diffuusiosuojana, itse jättäisin muovin pois, kun kyseessä on remontti.
17 vastausta · 7,0k lukukertaa
snickarboden
snickarboden: Arvaan, että TS tarkoittaa harvaa päädyistä. Asiat tietenkin liikkuvat vähän, minkä vuoksi kannattaa käyttää lateksia siirtymäkohdissa, kun on kipsattu. /Kent
5 vastausta · 988 lukukertaa
Sylar
Sylar: Minulla oli aiemmin 230L:n akvaario intialaisella huonekalulla. Kansi oli todella epätasainen. Laitoin noin 12mm solumuovia kerrokseksi ja sen päälle lastulevyn. Kiilojen avulla tasoitin kaiken. Toimi todella hyvin. Tein listan peittämään solumuovin ja lastulevyn. En tiedä, onko tämä sinulle sopivaa, mutta ei haluaisi 200L vettä lattialle. Jos se on kokolasiakvaario, sen alustan täytyy
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
N
nicgu: Ok, kiitos paljon! Snickarboden, olet saanut minut miettimään vähän lisää, mahdollisesti se on perkamaista työtä joka "maistuu" vähän, lisäksi täytyy olla onnea, että sisäseinät ovat lattiarakenteiden tukemia jos sahataan ympäriinsä. Ei, taitaa päätyä siihen että tilaan lattian mittatilauksena.
5 vastausta · 1,5k lukukertaa
estwing
estwing: [citat] jos saat halkeamia kulmiin ja kulmissa voisi olla että et ole käyttänyt 50x50 profiileja.. todella tärkeää. t. snickar estwing
12 vastausta · 11,7k lukukertaa
G
GrodanMaja: [citat] Kiitos linkistä! :-)
5 vastausta · 14,2k lukukertaa
T
toker78: Luulen, että siitä voi tulla aika tyylikäs, jos onnistun... sillä se on keittiössä, missä aion tehdä sen, ja yhdelle seinälle olen paljastanut tiilen. Se on tiiliseinä, johon suurin osa keittiöstä tullaan asentamaan. Sen pitäisi olla IKEA:n Tidaholm (Tammipuu).
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
Bödde
Bödde: Rakennan kahta rinnakkaista rakennusta, mikä tarkoittaa, että lopputuloksena syntyy H-rakennus. Väliosa on 9 x 3,5 m ja 2,30 m korkea. Tiedättekö, onko olemassa mitään standarditoteutuksia ilmanvaihdolle, vai riippuuko kaikki täysin siitä, millaiset edellytykset ovat ilmanvaihdon sijoittamiselle?
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
T
tottobo: Minulla on kaksivuoteen saranat myytävänä. En tarvitse niitä enää. Rakensin oman sänkyskaapin ja saatan vieläkin säilyttää piirustuksia. Jos joku on kiinnostunut, olette tervetulleita soittamaan minulle numeroon 0733-999148. Thomas:)
8 vastausta · 17,2k lukukertaa
D
danielr112: Kyllä, niitä on k-rauta:lla on porös board...
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
Theoharis
Theoharis: Kiitos mr_bygg, juuri tätä etsin. terveisin Theo
2 vastausta · 844 lukukertaa
T
Tback: [citat] En laita mitään seinään, masonite on vaatekaappien taustalevy. ;) it-snubben: Ei levyjä tai mitään vaatekaappien takana, vain koolaukset ja eristys. Ei, ovenkarmi ei ole hieno! Sen voin uhrata, valkoiseksi maalattu MDF, liitetty suoraan oven yläpuolelle jopa :rolleyes: Mutta uskon, että 2 cm voi tehdä pienen eron, huoneen tila vaatekaappien välissä on vain yhtä leveä kuin
5 vastausta · 1,4k lukukertaa
Daniel_N
Daniel_N: [citat] Aha, nyt ymmärrän, en ajatellutkaan, että ne olivat kaareutuvat takapuolelta.
14 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
W
wintermania: Kuinka kauan voin odottaa pohjustuksen jälkeen ennen tasoitteen levittämistä? Firma tulee tasoittamaan koko laattaani ensi viikolla ja ajattelin pohjustaa edellisenä iltana, mutta silloin onkin jääkiekkoilta, joten sinä iltana ei tule pohjustettua :D Voinko pohjustaa vielä toisen illan aiemmin vai onko tärkeää, että pohjuste levitetään mahdollisimman tuoreeltaan?
0 vastausta · 662 lukukertaa
H
Havsutsikt: En tiedä, mitä se vastaa, mutta tiedän, että siitä tulee erittäin raskas. Ehkä sitä ei voi saada sisään käsivoimin. Ota tämä huomioon laskelmissa.
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
I
injonil: Home. Näin tapahtuu, kun laudat ovat toisiaan vasten kosteudella, joka ei ehdi kuivua. Luulen, että voit harjata pois ja käyttää ilman ongelmia. Parasta olisi, jos laudat maalattaisiin.
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
·
A
Addicted: hmm eli kyseessä on palkki, joka sijaitsee kattoristikoiden päällä, oletan että se antaa enimmäkseen sivuttaisvakautta kattoristikoille. Se lepää noin 10 kattoristikon päällä.
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
chris47
chris47: Käytä oksatonta höylättyä mäntyä 145mm. Löytyy kaikista rakennustarvikeliikkeistä. Leikkaa kaikki osat ja aloita liimaamalla yläosa ensin, joka menee sivuiden päälle. Kiinnitä sen jälkeen sivut yläosan ja työtason väliin. Käytä tavallista puuliimaa tai PL400 ja aseta puristimet sivulautojen väliin kiinnittämiseksi (2-3 kpl, yhden käden puristimet voi kääntää niin, että
18 vastausta · 11,0k lukukertaa
J
jepperdy: On sama ongelma. Talo rakennettu -52 ja "ontot kellarin ulkoseinät". Minun tapauksessani siinä on huono rappaus (noin 1-2cm) betoniharkon päällä. Muutamassa tapauksessa olen porannut 8mm poralla, laittanut PL-liimaa sekä 10mm tulpan. Se kestää kevyen kuorman. Raskaammissa tapauksissa olen saanut irrottaa rappauksen ja korvata sen uudella, ja sitten tehdä "tavanomaisella tavalla". Seuraan
2 vastausta · 4,5k lukukertaa
_bystrom_
_bystrom_: Akr ylmassa sopisi hyvin, sen voit maalata samalla värillä kuin mitä käytät porraspielissä. Ei kovettunut voidaan pestä pois vedellä.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.