4 441 lukukertaa ·
4 vastausta
4k lukukertaa
4 vastausta
Knaufdanon Aquapanel Outdoor! Joku?
Nyt olen löytänyt täydennyksen kivivillasta tehtyyn rappauslevyyn... Kaikkien homehälytysten jälkeen en uskalla päällystää tulevaa puurankaa ilman tuuletusjärjestelmää.
Aion käyttää aquapanelia sen sijaan, ilmaraolla takana. Vaikuttaa todella hyvältä! Helppoa työstää eikä vaadi esiporauksia.
Onko jollakin julkisivu tästä materiaalista? Kokemuksia ja näkemyksiä?
Aquapanel Outdoor
Kuului huhuja, että LB hus käytti tätä tekniikkaa?!
//DVE
Aion käyttää aquapanelia sen sijaan, ilmaraolla takana. Vaikuttaa todella hyvältä! Helppoa työstää eikä vaadi esiporauksia.
Onko jollakin julkisivu tästä materiaalista? Kokemuksia ja näkemyksiä?
Aquapanel Outdoor
Kuului huhuja, että LB hus käytti tätä tekniikkaa?!
//DVE
Olemme asentaneet 90m2 aquapanel-seinää koko autotallimme, joka sitten vahvistettiin ja rapattiin.
Se ei ole halpaa, mutta siitä tulee lopulta "yhtenäinen" betonilevy, jossa on hyvä ilmarako sisäpuolella. En näe suoraan mitään ongelmaa ratkaisussa.
Se ei ole halpaa, mutta siitä tulee lopulta "yhtenäinen" betonilevy, jossa on hyvä ilmarako sisäpuolella. En näe suoraan mitään ongelmaa ratkaisussa.
Se mistä olen hieman huolissani, ovat kaikki kiinnitykset kuten markiser, skärmtak jne. Ei haluta, että kosteus pääsee läpi levyn. Ja tarkoitan todella pitkällä aikavälillä. En ole löytänyt suoraan mitään ratkaisuja siihen.
Meillä on koko talossa rappausjärjestelmä ja se tuntuu hyvältä ja vankalta. En voi sanoa paljoa sen pitkäaikaisesta toimivuudesta, sillä olemme asuneet talossa vasta keväästä lähtien, mutta en näe mitään syytä ongelmiin tämän julkisivurakenteen kanssa, vaan se pitäisi pikemminkin olla erittäin kestävä (mutta kallis) julkisivu.
Kiinnityksistä puhuttaessa on hieman ongelmallista. Olen itse yksinkertaisesti täyttänyt kaikki poraukset silikonilla, mutta meillä ei ole ollut tarvetta ripustaa mitään raskasta julkisivuun vielä.
Kiinnityksistä puhuttaessa on hieman ongelmallista. Olen itse yksinkertaisesti täyttänyt kaikki poraukset silikonilla, mutta meillä ei ole ollut tarvetta ripustaa mitään raskasta julkisivuun vielä.
Klikkaa tästä vastataksesi