M
Mats: Voimakkuuden kannalta pidä keskellä niin hyvin kuin voit :) alhaisin kuormitus puussa siellä
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
P
PX-21: Miten on salaojitus? Jos se kuitenkin täytyy tehdä?...Uusi salaojitus on sellaista, mikä nostaa hintaa....kuten aiemmin sanottu! kaikki eristys ja suoja ulkopuolella...siistit rapatut seinät sisällä...nostaa;) Ystävällisin terveisin
5 vastausta · 3,0k lukukertaa
_bystrom_
_bystrom_: Onnittelut! :)
9 vastausta · 7,4k lukukertaa
kimpo
kimpo: Dyckertpistol, sitten voi laittaa hieman lateksia reikään ja maalata päälle vähän korjausmaalia. Tulee mahtavaa!
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
E
Elvis69: [citat] Koko tämä märkätilakeskustelu voidaan tiivistää "se riippuu"! se riippuu siitä, mitä vakuutusyhtiösi sanoo, se riippuu siitä, millainen pintamateriaali sinun tulee valita, sekä siitä, mitä alakohtaisia sääntöjä sinä tai laatoittajasi noudattaa ja se riippuu siitä, mitä vedeneristystä käytetään. 1. Yleensä vakuutusyhtiö vastaa, että tulee noudattaa voimassaolevia
20 vastausta · 3,1k lukukertaa
A
adladman: aa Kukaan joka voisi auttaa jollain TIPS???
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
I
inez: Luulen, että siellä on perhe, joka on tehnyt niin ja asuu hieman kauempana meistä... heidän talonsa on todennäköisesti rakennettu noin 50/60-luvulla ja puolet lyhyestä sivusta ja osa pitkästä sivusta on lasia. Näyttää upealta! Mutta miten he ovat sen tehneet jne... ei mitään aavistusta. Hauska idea joka tapauksessa!
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
T
torrum: kiitos, ei, ei ääni- tai erityisiä palovaatimuksia. toinen kysymys. Onko olemassa osb- tai vanerilevyjä 250 cm katon korkeudelle? valitettavasti ei näytä olevan niin.
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
Z
zrajm: Suunnittelen rakentavani seinään kiinnitettävän hyllyn yksiöni ulkoseinälle ja tarvitsisin pitkän levyn ylimmäksi ja yhdistäväksi hyllytasoksi. Etsin liimapuulevyä koivusta, koska muu hylly on tehty siitä. Ongelma on vain, että ihanteellisesti hyllytason tulisi olla 250x3800 mm, ja rautakaupoista löydän vain enintään 2400 mm pitkiä levyjä. (Haluan 25 mm tai paksumpaa.) Onko
0 vastausta · 2,3k lukukertaa
B
BHU: Alhainen kierrosluku, laattapora ja vähän T-sprii'tä jäähdytykseen?
4 vastausta · 7,5k lukukertaa
J
jerk: Se, jota käytin, voitiin puristaa erilleen kuin puristuskiristin. Luulen, että Jula myy teleskooppituen, joka toimii niin hintaan 149 kr
24 vastausta · 26,3k lukukertaa
·
H
Henrik_75: aja sellaista mallia
1 vastaus · 2,7k lukukertaa
H
1 vastaus · 2,7k lukukertaa
T
twtwtw: Hei, Olen sisustamassa ullakkohuonetta. Minulla on 5 kattopalkkia, jotka kulkevat suoraan läpi. Alun perin ne olivat 2 tuumaa leveitä. Olen lisännyt niihin 2 tuumaa saadakseni palkista enemmän ullakkotunnelmaa. Puu eroaa kuitenkin vanhojen ja uusien sävyjen välillä, ja palkissa on kiinni naulalevyjä. Ajatukseni on verhota palkki jollakin materiaalilla ja maalata/kuultomaalata se
0 vastausta · 2,3k lukukertaa
ByggaNytt
ByggaNytt: Kyllä, noin kaksi kertaa suurempi/pidempi kuin pylväs. Omalla kohdallani noin 250*150 * 5 mm 150 mm Lecavägg seinällä.
7 vastausta · 4,2k lukukertaa
J
jejje: Kiitos Michael. Tämä oli mitä halusin kuulla, muurareiden on tarkoitus aloittaa huomenna ja näyttäisi olevan pakkasta koko viikon. Olen varautunut jäätymisenestoaineella, pressuilla ja kaasulämmittimellä. Pitäisi toimia siis. Jens
7 vastausta · 20,8k lukukertaa
G
gaia: [citat] Rappaus solumuovilla on eräänlainen tiheä muovirappaus ja mielestäni sopimaton puuseinille, joten en haluaisi sitä vanhaan puutaloon. Jos eristät liikaa sisältä tai jätät lämmittämättä joitakin huoneita, rappaus irtoaa eli rappaus kuivuu liian hitaasti ja pakkanen rikkoo kostean rappauksen. Tarkista, missä kohdin rappaus irtoaa ja pohdi, mikä voisi olla syynä... ehkä
5 vastausta · 6,8k lukukertaa
jeppeknaster
jeppeknaster: logan, käytä hakutoimintoa ja etsi besta, niin löydät uudempia ja parempia ketjuja. terveisin jesper
11 vastausta · 9,7k lukukertaa
M
menhir: Anaitis: Kiitos laskelmistasi. Valitsin ohjelmassa "Bärlina över fri öppning" ja sitten annoin leveydeksi 14400 mm (oikea leveys on 7200 mm, mutta he laskevat harjakattoa varten, joten tuplasin leveyden saadakseni oikean leveyden "omalle" katolleni) ja avaukseksi 7200 (21600/3=7200). Katto: pelttikatto ilman eristystä, kallistus 15 astetta. Ainoa vaihtoehto, jonka saan, on 115x630 mm. Jos sen
10 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
P
pirk: Voit ottaa pienen lankunpalan, säleen jne. ja naulata sen palkkiin eteenpäin pidikkeeksi, kunnes lauta on asennettu. Kun saavut kiinnitykseen, siirrät lautaa eteenpäin.
3 vastausta · 1,9k lukukertaa
S
smidifix: niin tietysti on olemassa kaksiosaisia muffeja, jotka voit laittaa siihen kohtaan, jossa katkaiset putken. Luulen, että se on jossain saumassa, jossa se ei ole täysin liimattu, jolloin se liikkuu saumassa, kun vesi aiheuttaa painetta huuhtoessa.
3 vastausta · 2,0k lukukertaa
kimpo
kimpo: Joo, jos asettaa kaakelit/laatat auringon lämmittämälle pinnalle. Sitten täytyy muistaa lisätä hieman vettä tasaisin väliajoin. Betoni ei yleensä ole yhtä lämpöinen kuin ulkolämpötila, koska se varastoi lämpöä tai kylmyyttä. Jos lattialämmitys on päällä, betoni pysyy jatkuvasti 20 ja 30 asteen välillä.
7 vastausta · 2,8k lukukertaa
D
daun: Minulla on itse jyrkkä katto, noin 40 astetta, ja siihen tulee yksikouruinen savitiili.
2 vastausta · 11,5k lukukertaa
Bloink
Bloink: Ei ongelmaa betonikatossa. Käytin pari kunnollista muovitulppaa ja sopivia ruuveja. Muistan, että ruskea tulppa kestää 75 kg suoraan alaspäin. Löysin taulukon, toivottavasti joku muu voi tulkita, mikä yksikkö he ovat ilmoittaneet poikki-/vetolujuudelle?! http://www.gunneboindustrier.se/segbo/notesamp/internet/segbo00007.nsf/viewunid/195F27AA516952D7C1256BAA00411730/$file/Plastplugg.pdf
3 vastausta · 6,1k lukukertaa
P
ppalm: jos se on eristys seinässä, se voi olla seuraavat Lamda-arvot, joita he tarkoittavat. KL = teoreettinen eristysarvo P = käytännön eristysarvo ottaen huomioon kosteus (-W) //P
1 vastaus · 2,6k lukukertaa
G
gaia: täytyykö sinulla olla lastulevy lattiassa? Miksi et tekisi perustukselle valu eristyksellä ja valetulla lattialämmityksellä? gaia
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
L
LenaBenny: Haluaisin asentaa kattoluukun meidän Älvsbyhuset, Höneriin. He ovat käyttäneet ulkokatossa raakapuun sijasta vahvistettua muovia ja ihmettelen, onko kenelläkään kokemusta tästä? Katto on aika rämisevä, kuinka suuri on vuotoriski?
0 vastausta · 2,0k lukukertaa
blackadder
blackadder: jos parkettia ei ole vielä asennettu, voi tolpat laittaa suuriin jalkoihin, jotka tukevat hyvin. ne peittyvät sitten parketin alle. vaihtoehtoisesti putken pätkä, johon tolppa asetetaan päälle.
3 vastausta · 5,6k lukukertaa
Y
Yrrol: Onko jollakulla makuuhuone aidan toisella puolella? Voiko kaiken melun saada poistettua, mietin? En pidä ajatuksesta rakentaa portaat seinälle tästä syystä. Kaide johtaa kai vähemmän, mutta enemmän kuin ei lainkaan aita.. hmm...
8 vastausta · 23,4k lukukertaa
·
S
Styx: [citat] Se edellyttää, että leikkaat ihan alas saakka katon kulmassa... (vaikka se varmasti olikin tarkoituksesi - haluan vain selventää) Olen tehnyt ajatusvirheen sen kanssa useita kertoja, kun olemme asentaneet Windy päätyihin :) Oletetaan, että se vaaleanpunainen on se osa, jonka aiot asentaa. Jos leikkaa ylimääräisen vain siitä, toinen pala ei riitä toiselle puolelle. On
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
T
tob_ekl: Hei, Olen valamassa kaltevuuden terassille, jota rakennan. Kyseessä on kerrostalo ja tämä on vintti, josta tulee asunto terassilla. Alimpana on betonilaatta. Sen päälle olemme nyt asentaneet 50 mm:n solumuovieristeen (ulkokäyttöön), joka on melko tiivis ja tukeva. Nyt valamme kaltevuuden kohti viemärikaivoa. Kun se on valmis, tulee kumiyritys asentamaan kumikankaan. Sen päälle tulee
0 vastausta · 2,5k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.