Aion kiinnittää ovenkarmilistat ja mietin, voiko käyttää dyckert-pistoolia vai pitäisikö käyttää PL400 tai tavallisia dyckert-nauloja?
Olen kokeillut dyckert-pistoolia ja se on todella näppärä, mutta listaan jää myös jälki siihen kohtaan, mihin ammun...
Miten teette?