Aion kiinnittää ovenkarmilistat ja mietin, voiko käyttää dyckert-pistoolia vai pitäisikö käyttää PL400 tai tavallisia dyckert-nauloja?

Olen kokeillut dyckert-pistoolia ja se on todella näppärä, mutta listaan jää myös jälki siihen kohtaan, mihin ammun...

Miten teette?
 
Käytän naulapyssyä. Yhdistelmämallit (naula ja hakaset) jättävät jälkiä. Minulla ei ole ollut suurempia ongelmia puhtaiden naulapyssymallien kanssa.
 
Dyckertpistol, sitten voi laittaa hieman lateksia reikään ja maalata päälle vähän korjausmaalia. Tulee mahtavaa!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.