1 982 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Ongelma, jossa viemäriputki pitää ääntä
On viemäriputki, joka tulee yläkerrasta ja paukkuu ja napsuu, kun siitä huuhdotaan kuumaa vettä. Talo on rakennettu -91 ja todennäköisesti niin on ollut aina, mutta emme ole huomanneet sitä ennen kuin nyt, kun olemme siirtäneet makuuhuoneen alakertaan. Juuri nyt remontoin kylpyhuonetta np:ssä, ja putkille on hieman vapaa tila yhdeltä puolelta, mutta en keksi, mikä aiheuttaa äänen. Voisiko olla, että putki itsessään on jotenkin liian kireällä? Olen yrittänyt vääntää ja taivuttaa sitä ilman tulosta. Veracr on liimattu saumassa. En mielelläni avaa enempää seiniä, koska silloin olisi korjattavana 2 huonetta lisää. Onko kellään ideoita?
Joo, se näyttää liimatulta.
Olen yrittänyt varmistaa, että se on vapaasti, mutta ei tulosta.
Olen myös yrittänyt kiilata sen kiinni, mutta se kuulostaa edelleen samalta.
Onko mitään liitintä, joka mahdollistaisi putken osittaisen vaihdon vaikuttamatta muuhun asennukseen? Ajattelen, että katkaisen putken ja sitten asennan uuden osan liikkuvalla liitoksella. Tosin minun täytyy avata toinen seinä, mutta se voi olla sen arvoista, koska silloin pääsen käsiksi noin 2m pystysuoraan putkeen.
Olen yrittänyt varmistaa, että se on vapaasti, mutta ei tulosta.
Olen myös yrittänyt kiilata sen kiinni, mutta se kuulostaa edelleen samalta.
Onko mitään liitintä, joka mahdollistaisi putken osittaisen vaihdon vaikuttamatta muuhun asennukseen? Ajattelen, että katkaisen putken ja sitten asennan uuden osan liikkuvalla liitoksella. Tosin minun täytyy avata toinen seinä, mutta se voi olla sen arvoista, koska silloin pääsen käsiksi noin 2m pystysuoraan putkeen.
niin tietysti on olemassa kaksiosaisia muffeja, jotka voit laittaa siihen kohtaan, jossa katkaiset putken.
Luulen, että se on jossain saumassa, jossa se ei ole täysin liimattu, jolloin se liikkuu saumassa, kun vesi aiheuttaa painetta huuhtoessa.
Luulen, että se on jossain saumassa, jossa se ei ole täysin liimattu, jolloin se liikkuu saumassa, kun vesi aiheuttaa painetta huuhtoessa.
Klikkaa tästä vastataksesi