H
HenkeE: Haha.... hienoa! Joo, se on hänen pöytänsä. Vai on se pyörötanko. sitten minun täytyy etsiä toinen ratkaisu.. Kiitos avusta!
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
nattugglan11
nattugglan11: Etsin muotovakaata kevyttä levyä, jota voidaan käyttää sängynpäätynä. Sen tulisi mielellään olla 20-40mm paksu. Siis eräänlainen lastulevy, mutta epätavallisen paljon ilmaa, onko sellaista olemassa? (ikea´s köksstommar:P)
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
J
JF.: Juuri niin, täytyy kutsua paikalle joku, joka osaa asiansa. Ei todellakaan halua ottaa riskejä. Mutta kiitos vastauksista :)
7 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
M
Mats: löysin pitkän etsinnän jälkeen version, joka näyttää kaksois-P-listalta Kraulasta, mutta se oli vaikeaa. Kaikki haluavat myydä sillpappia ja kieltäytyvät ymmärtämästä, ettei se ole sama asia.
3 vastausta · 3,4k lukukertaa
T
Titan123: olen myös utelias, ei kukaan tiedä tai miten voisi koota tämän tyyppisen räcke-spelare itse
2 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
Y
Yrrol: Onhan olemassa vaahtoa, jonka on tarkoitus vastustaa hiiriä, mikä mainitsin anticimexille ja vihjasin, että sen täytyy olla huijaustuote, mutta he vastasivat käyttävänsä sitä itse. Silti vaatii erityisiä varusteita vaahdon levittämiseen. Brand-silikoni - onko se jotain, mikä voisi pelottaa hiiriä? Toisaalta, voisi suihkuttaa mitä tahansa ja sitten veistellä jonkinlaisen kannen
5 vastausta · 3,1k lukukertaa
B
BigGitt: Juuri tuo betoni on niin pehmeää, että voi porata halvalla poralla ja ruuvinvääntimellä! Ilman iskua!
13 vastausta · 19,5k lukukertaa
·
T
Titan123: Nyt meillä on ollut kylässä hyvä ystävä, joka on kirvesmies, ja hän sanoi, että platonmattoa ei tarvittu, mikä oli mielestäni outoa, koska talo ei ole salaojitettu. Hän oli myös sitä mieltä, että emme saisi sulkea kaivoa pysyvästi, vaan täyttää kaivo vain ilman putkea ja sitten laittaa tasoitemassaa päälle tasoittamaan kaatoa. Onko jollakulla kommentteja tähän?
5 vastausta · 7,2k lukukertaa
R
RoughChuck: Se ei tule toimimaan hyvin 20 mm letkulla ja niin vähällä päällysrakenteella, lämpö jakautuu erittäin epätasaisesti ja se tuntuu epämukavalta. Pahimmillaan se on kuin ei olisi lainkaan lämpöä lattialla, mielestäni. Miksi et halua 12 mm letkua? Laita kaksi 12 mm silmukkaa niin se toimii hyvin.....?
8 vastausta · 7,3k lukukertaa
tobbe72
tobbe72: Ei ongelmia liittyä uudelleen.
1 vastaus · 3,7k lukukertaa
J
juggler: Vuosi myöhässä tulee tässä ratkaisu: Kiinnitin 100 mm leveät U-profiiliteräsrimat savupiipun ympäri harvalaudoituksen korkeudella. (Toinen lyhyt sivu kiinnitettiin savupiippua vasten.) Sitten raot tiivistettiin vaaleanpunaisella palokatkovaahdolla. Lyhyelle sivulle, joka on kauimpana savupiipusta, diffuusio-muovi teipattiin kiinni. Muovin voi myös puristaa kiinni harvan ja
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
R
RoughChuck: [quote="mrVoodoo, post: 1119780"] . vedä putsbräda reunasta (jos laitat sen sivulle, vedä alaspäin, laitatko sen ylhäälle, vedä kohti seinän keskiosaa). [/QUOTE Joo? mä sanoinhan sen,,,,,,,,,eller...:D:D:D?
7 vastausta · 4,2k lukukertaa
Stefan N
Stefan N: Ei ole aina niin, että halvin ratkaisu on paras. Olisin jättänyt kipsin väliin joka kerta ja vain oikaissut. Jos sinun kuitenkin täytyy käyttää kipsiä, niin laita ne pohjalle ja oikaise niiden päälle saadaksesi tarkan korkeuden.
1 vastaus · 3,0k lukukertaa
BiFuel
BiFuel: Ei näytä siniseltä betonilta mielestäni, mutta se ei ole mikään tae radonvapaudelle. Maaperäradon on usein suurempi lähde, mutta en tiedä, millaiset edellytykset sille ovat Tanskassa. Paras on aina tehdä pitkäaikaismittaus, niin saat vähän käsitystä asuinympäristöstäsi :)
1 vastaus · 2,7k lukukertaa
S
Smurfjävel: Okei, silloin se saa olla niin, täytyy vain selvittää, mihin korkeuteen kortlingen tulee sijoittaa...
3 vastausta · 2,0k lukukertaa
M
myrstack: Voit hakea inspiraatiota niistä remontointisarjoista, jotka ovat saatavilla, vaikka et ostaisikaan juuri sitä ratkaisua, katso esim. täältä // M
2 vastausta · 5,4k lukukertaa
K
Kjell_G: Hyviä vinkkejä! Kjell G
23 vastausta · 21,9k lukukertaa
K
23 vastausta · 21,9k lukukertaa
Matti_75
Matti_75: Tavalliset hakasulkeet käyvät erinomaisesti.
4 vastausta · 6,3k lukukertaa
N
norrbottenstorpet: Mitä kuormia ja jännevälejä sinulla on? www.traguiden.se:stä löydät taulukoita ja kantavien rakenteiden mitoitusta puu-rakentamiseen.
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
Dalbotant
Dalbotant: Vaihdettiin juuri osa talon pohjahirrestä, sillä sade oli päässyt sisään muurattu sisääntuloportaikon takana. En kuitenkaan laittanut vaneria tai vastaavaa, vaan leikkasin vanhan pohjahirren kulmaan ja sahasin saman kulman uuteen palaan, jonka laitoin paikoilleen. Tein erinomaisen kuvan erittäin monimutkaisessa piirto-ohjelmassa Paint, mutta ehkä ymmärrät mitä tarkoitan. Kuva on
1 vastaus · 3,5k lukukertaa
·
A
Avemo: Löydän sen hieman huvittavaksi, että samassa kirjoituksessa sanot, että on mahdotonta erottaa eroa ja että toinen on paljon kauniimpi. Paneeliseinästä tulee hieman elävä, kun voi nähdä puun syyt ja oksat värin läpi. Minusta se on kauniimpaa. Näkemäni paneelilevyt ovat olleet melko herkkiä iskuille ja kosteudelle. Alttiilla paikoilla se voi näyttää melko rumalta muutaman vuoden
3 vastausta · 19,2k lukukertaa
Stefan Tall
Stefan Tall: Usein tehdään aivan kuten tavallisesti kipsilevyjen kanssa ja juuri siellä, mihin aiotaan kiinnittää jotain raskasta, tehdään vahvistus takapuolelle jollain puupohjaisella materiaalin palalla, joka sattuu olemaan saatavilla (OSB, lastulevy, laudat, mitä vaan). Hyödynnä tilaisuus tehdä siisti ratkaisu johtojen piilottamiseen seinän sisään, kun olet muutenkin tekemässä sitä.
3 vastausta · 3,8k lukukertaa
Ola78
Ola78: Jos nyt haluat käyttää minun ratkaisua, voit kiinnittää 28*dim haluamasi kokoiseen lättreglen, jolloin sinulla on myös ruuvattavaa, eikä siitä tule yhtä paljon puuta, joka johtaa lämpöä. Näin me teemme työpaikalla iaf. Muuten se kuulostaa aika hyvältä miltä olet ajatellutkin ja jos se on sinulle kätevämpää, niin totta kai sinun kannattaa tehdä niin.
9 vastausta · 6,8k lukukertaa
·
I
injonil: Minulla oli syll, joten minulla ei ole ollut sitä ongelmaa. Siellä missä lattia tulee olemaan, et todennäköisesti tarvitse kiinnittää reunapalkkia muulla tavalla kuin palkkikengillä lattiaan. En tiedä miten paras tehdä muilla puolilla.
3 vastausta · 7,4k lukukertaa
N
norrbottenstorpet: [citat] Noh, sanoisin ennemmin, että puu ja puulevyt edistävät palon kehittymistä. Kuitenkin on täysin totta, että hyvin rakennettu tiivis kehikko-puulevyrakenne, jossa on vähintään 70 mm eristystä, voi estää palon leviämisen jopa 30 minuuttia. EI-30 tarkoittaa E=Eheys eli savutiiviys ja I=Eristys, eli että toinen puoli ei kuumene niin paljon, että paloa voi levitä johtumisella.
3 vastausta · 4,1k lukukertaa
H
Haspen: Hei kaikki, Luen kaikista suhteellisen uusista tekniikoista löytääkseni parhaan tulevaan uudisrakennukseemme. Olen nyt törmännyt seuraavaan: www.thermoblocks.com Jos joku voi kertoa tästä enemmän, olisin erittäin kiitollinen!
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
Rebeckaf
Rebeckaf: Tyhmä kysymys ehkä.. Mutta et kai unohtanut jakaa sitä? Siinähän on tavallaan kaksi kerrosta eristettä, jotka pitää vetää erilleen. Ehkä ilmaisen itseäni epäselvästi. Mutta näin lukee Byggmaxin sivustolla 45-isonista: Oikean koon saamiseksi rulla jaetaan yksinkertaisesti valmiiksi leikattuina ja näin saadaan kaksi "seinäeristerullaa" per pakkaus. Harvoin eristys on PAKSUMPI kuin
1 vastaus · 3,4k lukukertaa
FredrikR
FredrikR: Puhutko Norgips ulkokipsistä nyt? X9 vaikuttaa olevan vedenkestävämpää pintakerrosta kuin tavallinen ulkokipsi, ja se näyttää olevan etu, jos rakennus tulee olemaan paneeliton pidemmän aikaa. http://www.norgips.se/index0,425.htm http://www.norgips.se/index0,426.htm
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
R
root: Hei, Kiitos sisäseinän palautteesta! Luulen, että se tehdään juuri sillä tavalla! :-) Mitä mieltä olet(te) siitä, että asettaisimme seinätolpat betonireunojen päälle ympäriinsä ja kiinnittäisimme kipsilevyt lattiasta kattoon betonireunojen peittämiseksi kipsilevyjen taakse? Pitäisikö minun laittaa puusauma (syllpapp) betonireunan ja kipsilevyn väliin myös, vai aiheuttaako se
2 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
M
Mats: no mutta huijaus. Alkuperäinen omistaja oli rakennusmies, joten todennäköisesti hän on kerännyt jokaisen löytämänsä hukkapalan eri työmailta. Eli se oli sovitettu oikealle ja vasemmalle, eri mittoja, vanha ovi toimi hyvin tienä pienen matkan, metallilevy peittää neliön jne....
8 vastausta · 1,6k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.