21 818 lukukertaa ·
23 vastausta
22k lukukertaa
23 vastausta
Ruuvit keittiöön
Sen jälkeen kun olin tuhonnut ison määrän kipsiseiniä pyörivillä laajentimilla, joku opetti minulle 'sivuleikkurikikan' 
Otetaan sivuleikkurit ja asetetaan niiden litteä puoli seinää vasten ja koverrettu puoli laajennusruuvin kantaa vasten ja 'puristetaan' niin, että laajennin alkaa laajentua - sitten voi joko ruuvata ruuvin sisään pihtejä vasten ja puristaa uudestaan tai varovasti ruuvata sisään ja antaa sen laajentua täysin.
Toimii kuin molly-tongit, joita harvoin on kotona ja maksaa muutaman sentin.
Otetaan sivuleikkurit ja asetetaan niiden litteä puoli seinää vasten ja koverrettu puoli laajennusruuvin kantaa vasten ja 'puristetaan' niin, että laajennin alkaa laajentua - sitten voi joko ruuvata ruuvin sisään pihtejä vasten ja puristaa uudestaan tai varovasti ruuvata sisään ja antaa sen laajentua täysin.
Toimii kuin molly-tongit, joita harvoin on kotona ja maksaa muutaman sentin.
Viimeksi muokattu:
Pidän 4,2 mm:n asennusruuvia hieman heikkona yläkaapeille. Olisin mieluummin valinnut 6 mm:n, jossa on pyöreä pää tähän tarkoitukseen.
Asennusruuvi pitää varmasti...mutta tunne sanoo, että se on jotain heikkoa.
Sitten asennusruuvi PH2, pidän mieluummin Torx.
Sitten asennusruuvi PH2, pidän mieluummin Torx.
Kyllä... Essve:ssa on, ja luulen että myös Biltema:lla on samankaltaisia ruuveja. Kupera kanta on parempi IKEA-kaappeihin, koska sillä on tasainen takapuoli ja se sopii paremmin yhteen heidän kulmaliittimiensä kanssa. Yläkaapit, joilta puuttuu kulmaliittimet ja joissa on "karmi" takareunassa, ruuvaan uppokantaisilla ruuveilla.Kjell_G sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi