Returia
Returia: Nacka byggnadsvård ja Resin wood ovat kaksi yritystä lähellä Sthlm.
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
J
jawen: Pakkeloi Combimix-betonitasoitteella ja käsittele koko parveke kahdella runsaskerrostetulla betonitiivistekerroksella EX by Combimix, niin suurin osa vedestä valuu pois eikä kulje parvekkeen läpi. Terveisin, Jawen
1 vastaus · 3,8k lukukertaa
J
jawen: Sen pitää olla alaspäin, eli sileä puoli kohti "fukt". Vira-sidan on toinen puoli, joka on vähän karheampi; se on herkempi kosteuden imeytymiselle ja tekee levystä taipuisamman. Terveisin Jawen
1 vastaus · 3,8k lukukertaa
Stefan Tall
Stefan Tall: [citat] OK, se on siis nykyään myös "virallinen" rakennusratkaisu. Parantaa myös koko rakenteen eristystä. Olen samaa mieltä siitä, että usein siellä, missä tätä materiaalia on valettu, näkee eps-pallojen leviävän, mutta sen voi välttää, jos huolehtii hommasta huolellisesti. Kun meillä oli vesivahinko vanhassa asunnossa, vakuutusyhtiön rakentajat eivät jättäneet jälkeensä
7 vastausta · 5,1k lukukertaa
Ola78
Ola78: Joo, se näyttää melkein hiilimurskeelta. NE:n mukaan hiilimurske on: hienonnettua hiiltä, sekoitettuna hiekkaan, saveen ja tervaaan. Hiilimursketta käytettiin alun perin peittämään hiilihautoja ja myöhemmin esim. liukkaan estävänä pintana juoksuradoilla. Ei ole lainkaan harvinaista, että sitä on ollut trossbottenissa, niin on meidän talossa, kun olen purkanut lattiaa. En usko,
2 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
M
Mats: 7X2,50 matkustimme kahdestaan ilman ongelmia, joten 11 metriä on ehdottomasti tehtävissä. Rakensimme koko lohkon maassa ja kiinnitimme perusnauhakin. Kuten sanottu, ristimittaus on tärkeä, ja kun se on kunnossa, aseta useita vinotukia, jotka lukitsevat lohkon ennen sen nostamista. Yksi vinkki on, että asetat säännön pystyasennossa juuri hammarbandet:in alle. Ruuvattu yhteen
3 vastausta · 9,8k lukukertaa
D
dodo76: Hei! Olemme juuri ostaneet rivitaloasunnon. Kaksikerroksisen asunnon julkisivu yläkerrassa on sisennetty kahdella metrillä. Kyseessä on puinen rivitaloasunto vuodelta -78. Olohuoneessa alakerrassa on seinä. Haluaisimme poistaa siitä mahdollisimman paljon. Nyt kun kipsi on poistettu, näkyy paksu liimapuupalkki seinän päässä. Suoraan tämän yläpuolella on yläkerran ulkoseinä. Kaiketi
0 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
Matti_75
Matti_75: Miksi ei eristää aivan alas asti? Silloin saat lämpimän ullakon.
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
Z
zsimpey: jos yli puolet kellarista on maan alla, älä käytä muovia, jotta seinä voi hengittää. silloin sinun tulisi käyttää diffuusiolle avointa tuulensuojaa. muuten se on ok, kun seinä voi tuulettua vapaasti. repisin auki, ellei kyseessä ole esim. rinnetalo.
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
C
cem77: Onko se mänty(tall)? Jos on, se on luultavasti sinistynyt. Se on sieni, joka iskee pintapuuhun, jos hakataan ja varastoidaan puuta kokonaisina tukkeina liian kauan väärään vuodenaikaan. Se voi myös ilmetä sahauksen jälkeen, kun kuivataan sitä lautatarhassa. Ei ole sinänsä suoranaisesti vaarallista, mutta sillä on lisääntynyt kyky imeä kosteutta. [bild] [bild]
4 vastausta · 7,1k lukukertaa
F
Fixar_Krille: Esitteen mitat ovat hyvät. Jos asennat skruv längs levyjen, täytyy olla skruv varje liitos cc28, mutta jos se menee poikittain, riittää cc60. Yleensä kiinnitän ne gipsskruvilla.
2 vastausta · 35,9k lukukertaa
P
på landet: Kaikki riippuu siitä, millaisen rakenteen aiot käyttää sisäpuolella, vaakasuora tai pystysuora paneeli tai levy. Meillä on vaakasuora paneeli (ilman harvalaudoitusta) ja meillä on 215mm eristystä, 120cc kattotuoleissa ja teimme näin: laitoimme muovin ensimmäistä riviä varten tilapäisellä laudalla/listalla pitämään vastaan luhistumista, ja sen jälkeen asensimme eristeen 120mm +
2 vastausta · 9,8k lukukertaa
V
vini: Etsin ruostumattomia kytkimiä, joissa on diodi, joka syttyy, kun kytkin on pois päältä. Ne löytyivät aiemmin yrityksestä nimeltä Decofrost Interiör Svalövissa, mutta he näyttävät kadonneen maailmasta. Tietääkö kukaan, missä niitä on saatavilla?
0 vastausta · 3,1k lukukertaa
G
gizmokatten: Hei, olen todellinen amatööri ja ihmettelen, onko minulla viemäriputki, joka kulkee katosta lattiaan asunnossa, haluan peittää sen... se on betoniseinän edessä, mikä paksuus pitäisi olla koolingeille ja kuinka kiinnittää tämä, haluaisin mieluiten olla kiinnittämättä betonilattiaan. Sitten ajattelin verhota tämän kipsilevyillä.
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
E
evoline: OK, vaikuttaa siltä, että glespanel on hyvä, hieman leveämpi ja paksumpi. Kiitos paljon avusta.
4 vastausta · 6,9k lukukertaa
B
BigGitt: Silloin on ongelma. He auttoivat minua todella paljon.
3 vastausta · 2,6k lukukertaa
pickels
pickels: Hyviä vinkkejä siellä... :)
2 vastausta · 3,1k lukukertaa
pickels
2 vastausta · 3,1k lukukertaa
D
Djangos: Ah, 15 senttimetriä sen pitää tietenkin olla. Ilmeisesti olenkin vain värisokea... Ulkopuolella on singel ja voisin väittää, että se näyttää melko tasaiselta.
2 vastausta · 2,4k lukukertaa
A
aolsson71: ei eristystä.. kiitos vastauksesta! Voiko kuusilattian naulata öljykarkaistu boardin päälle
2 vastausta · 2,7k lukukertaa
Ola78
Ola78: Olin varmasti tehnyt kuten sinä, käyttänyt 2 9mm kipsilevyä tai vielä mieluummin ensin 9 mm vaneria ja sitten 9 mm kipsilevyä, niin sinulla on parempi materiaali taustalla kun aiot naulata.
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/40547-miniprojekt-hal-i-baerande-vaegg-bilder.html Valitettavasti jokin foorumikonversio on rikkonut kuvien linkit, mutta kuvat ovat yhä web-palvelimella, joten voit leikata ja liittää itse.
5 vastausta · 5,0k lukukertaa
·
T
Tokv41: Olen ollut epäselvä.. Hän on se, jota etsimme.. Mieluiten olisimme halunneet toppaa sen tai asentaa sen tasaisesti.. Mutta kysymys kuuluu, onko mahdollista poistaa kaikki liima ja laminaatti reunasta...
5 vastausta · 1,8k lukukertaa
Milkshaken
Milkshaken: Pieni sääntö on, että jos muut seinät ovat rakenteellisesti samanlaisia, pitäisi uusienkin olla. Eli jos muut ovat tavallisella runkorakenteella, kipsillä ja eristyksellä, niin uusienkin pitäisi olla niin... Henkilökohtaisesti olisin laittanut eristyksen siihen pätkään, jonka aiot tehdä... Muuten se voi kuulostaa vähän kolisevalta... Rakensin jopa eristyksen käyttämääni
3 vastausta · 1,4k lukukertaa
Y
Yrrol: Ajattelin ostaa TJB Museband ja kiinnittää sen talon ympäri. Saatavana uudisrakennuksiin ja olemassa oleviin... Mutta molemmat edellyttävät, että se asennetaan naulauslautaan, ja minun on niin korkealla seinällä, ei ollenkaan alareunassa paneelin lopussa, jotta tämä voidaan asentaa. Nyt siinä kyllä sanotaan myös, että jos kyseessä on uudisrakennus, niin voisi naulata tuulensuojan
0 vastausta · 6,8k lukukertaa
P
Pedda_P: Ok, kiitos!
2 vastausta · 2,6k lukukertaa
P
2 vastausta · 2,6k lukukertaa
N
Nene: Jos haluat säästää tilaa, voit käyttää 45x70 palkkeja kääntämällä ne 90 astetta. Tämä antaa myös enemmän tilaa ruuvijonoille. Se on myös vakaa ja hyvä.
6 vastausta · 1,3k lukukertaa
F
Farzan: Juuri niin, pohjamaalaa ja ensimaalaa ennen asennusta, viimeinen maalaus sen jälkeen. Älä liimaa ponttiin, on parempi, jos laudat voivat liikkua (muuten voi jokin lauta haljeta pahimmassa tapauksessa).
8 vastausta · 7,8k lukukertaa
F
Farzan: Otsikot ja niiden rajat (viestien lukumäärä) löytyvät täältä. Olen siis melko uusi jumala, mutta en ole huomannut mitään eroa. Kotona olen yhtä kömpelö kuin ennenkin. :P
12 vastausta · 9,3k lukukertaa
prototypen
prototypen: Ajattele, jos tytär nyt 9-vuotias olisi yhtä siisti ja olisi ollut siellä edes kerran. 2 kerrosta Parveke Nostokäytävä Kierreportaat Piinauspölkky Se on myynnissä, mutta hieman vaikea kuljettaa, kun korkeus on 4,5 m (normaali vapaa korkeus 4,6 m) Protte
7 vastausta · 5,1k lukukertaa
H
HenkeE: Haha.... hienoa! Joo, se on hänen pöytänsä. Vai on se pyörötanko. sitten minun täytyy etsiä toinen ratkaisu.. Kiitos avusta!
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.