Fotografen
Fotografen: Tällainen oli timpureilla, kun työskentelin rakennusalalla: [bild] Poikkituki keskellä on liikkuva ja liikkuu levyä kohti, kun kahvaa vedetään ulospäin, ja sitten se pitää levyn ylhäällä.
18 vastausta · 11,6k lukukertaa
·
N
Nicole: Nyt se on selvää! Käytimme kulmahiomakonetta ja leikkasimme päät pois ja säädimme palkin oikeaan paikkaan. Nyt kaikki on suoraa ja hienoa. Ajattelin kuitenkin yhtä asiaa, monet teistä mainitsevat ankkurinaulat. Kuinka tärkeää on käyttää juuri niitä? Olemme kiinnittäneet kaksi tukevia laittaa molemmin puolin 10 cm pitkillä lankanauloilla. 16 kpl jokaisessa laittaa. Sitten palkin
8 vastausta · 5,6k lukukertaa
Bricco
Bricco: Hei, Ajattelin rakentaa viinihyllyn Lecablock- ja tyyppi 45x45-rimoilla väliin. Kuinka korkealle uskaltaisitte rakentaa pelkästään pinoamalla toisiaan vasten? Seinä on 160 cm leveä. Lecablock on ilmeisesti standardi noin 60 cm syvä (onko olemassa lyhyempiä ilman että täytyy leikata niitä?) ja vaihtelevan levyisiä + korkeita, joten tuntuu siltä, ettei olisi vaaraa rakentaa 2 metriä?
0 vastausta · 4,1k lukukertaa
F
freddefredd: Olen arkipäivisin puuseppä ja asentaisin helposti keittiössä sääntö 45/70, cc 45 cm, osb 90 cm leveä, 12,5 mm (13), ja yksi kerros kipsiä (13 mm) sen päälle. miksi juuri 6 mm remonttikipsiä. vakaus paranee... sen jälkeen asentaa keittiö ja laatoittaa sen jälkeen.
1 vastaus · 2,8k lukukertaa
chrille112
chrille112: poista
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
chrille112
MaZtoR
MaZtoR: Kaikki rakennustarvikeliikkeet voivat tilata Lindabilta.
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
P
PCLarsson: Ei ketään? Onko kaikki osaava väki lomalla ;-) /PC
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
Y
cheetah1: Eikö se ole leveämpi kuin tuoliin väliin, se menee varmasti hyvin, mutta standardi on muuten 28x70. cc300 on normaalia, kuten sanot. Voidaan myös (näköjään) käyttää plywood vanerin sijaan harvapaneelin sijasta.
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
yxet
yxet: en näe kuvaa, mutta arveluni on trätex/trätex+masonit raakapontti+masonit arvaukseni on, että haju tulee tervapapista eli katosta tai seinästä uskoisin, että haju heikkenee, kun sää kylmenee. +voiko jokin ilmanvaihto olla tukkeutunut panelin vaihdon yhteydessä? sekin voisi vaikuttaa 🛠️
1 vastaus · 2,3k lukukertaa
·
F
cheetah1: Oih, viihtyisää. Onko kuvaa ehkä? Miltä sillanpäät näyttävät? Mikä jänneväli? En tiedä puulajia, mutta useimmat rakenteet tehdään kuusesta, ehkä jonkinlaisia liimapuupalkkeja kantavaan rakenteeseen?
3 vastausta · 1,4k lukukertaa
ByggBert
ByggBert: Hei, Mikä koko minun pitäisi valita kantopalkille, jos verannan mitat ovat: 3300x2900mm ja kantopalkki sijoitetaan kahden 45x95mm tolpan väliin? Luminen alue: 3.0 (Haparandanseutu). Kattoniskat ovat 45x145mm ja kantorimat 45x70mm. Olen miettinyt kahden kappaleen 45x190mm kantopalkkien ruuvaamista/liimaamista kahteen yhteen ruuvattuun/liimattuun 45x95mm tolppaan. Mitä mieltä olette? Kiitos
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
B
bekkman: Insinööri on ollut yhteydessä puh.johtaan ja selittänyt tilanteen. Mutta ei onnistunut vakuuttamaan. Seinä on nyt poistettu ja vaikuttaa siltä, että kyseessä olisi jonkinlainen palkkiratkaisu (yksinkertaisin ja sujuvin mahdollinen) saadakseen heidät hiljaiseksi.
4 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
K
Krawk: [citat] Kyllä, olen ymmärtänyt, että uskot laudallesi olevan hyötyä. Se, että seinä ilmeisesti selviää ilman vetoraudoitusta, ei kuitenkaan mielestäni todista tätä millään tavalla. Omenat ja Päärynät.
21 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
H
cheetah1: Puhuttaessa siitä, että haisee pahalta; se haisi todella hirvittävän pahalta, kun laitettiin muovimatto mun makuuhuoneeseen pari vuotta sitten, vaikka käytettiin moderneja materiaaleja, joten itse haju ei välttämättä liity asiaan. Lisäksi haju ei kadonnut täysin ennen kuin vasta parin kuukauden jälkeen.
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
P
pbengtsson: Minulla on talossani itse asiassa 4 erilaista pintamateriaalia. Kipsi (kaikki seinät): Loistava, paras OSB (vaatekaappi, tankojen peittäminen ym.): vaatii melko paljon tasoitusta näyttääkseen hyvältä, jos on käytetty luokan 3 niin tasoite on kuin kipsilevy, mutta se toimii. Merivaneri (portaikko parvelle, pieni erikoisuus, kun ei alun perin ollut tarkoitus maalata): Ei yhtä paljon
61 vastausta · 48,2k lukukertaa
P
PeterAnki: Kiitos vastauksestasi, se oli juuri mitä halusin kuulla. Olen nyt kiinnittänyt kantavat puut lecablockeihin ja lisäksi laittanut soraa kaikille pilareille, jotta olen tehnyt terassin siirtämisen mahdottomaksi, nurmikko huolehtii siitä, ettei se liiku. Nyt on enää jäljellä laudoitus. Peter
2 vastausta · 2,2k lukukertaa
V
verktygsgurun: www.novatech.nu katso återförsäljare
5 vastausta · 3,3k lukukertaa
M
Mats: ne kesti minun 95 kg joka tapauksessa, eli byggmax-versio :)
1 vastaus · 2,3k lukukertaa
J
Jeslia: Joten siis vaneri on paras vaihtoehto, tuntuu että siitä tulee niin suuri lämpöhäviö. Sama juttu kyllä myös koolauksilla koska ilma eristää. Meidän pitää varmaan miettiä tätä kunnolla.
2 vastausta · 1,0k lukukertaa
Johan Gunverth
Johan Gunverth: Kun soitat plåtslagare, saat erilaisen vastauksen. Högsbo Järn- och Metall Mölndalissa pääsee käsiksi Plannjan "poistuneeseen" valikoimaan. Esimerkiksi syöksyputken kiinnikkeet killåsning-mekanismilla uuden excenterin sijaan. Uskon, että useimmat plåtslagare voivat hankkia nämä myös. "- Ne näyttävät aivan kamalilta, joten sanoimme Plannjalle, että toimittakaa vanhat myös
7 vastausta · 6,0k lukukertaa
·
P
para: No mutta minulla onkin 220 cm palkin alapintaan ja paljon vaaditaan, että joku löisi siihen päänsä.
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
G
Great: Heippa! Olen rakentamassa vajaa/varastoa, joka on kooltaan 6*5 metriä. Pitkille sivuille asetan 4 tolppaa. Nyt kysymys kuuluu, kun puolet tästä vajasta on huone 3*5 metriä keskellä, tarvitsenko laittaa 1 tai 2 tolppaa 5 metrin jänneväliin, josta tulee 2,5 metriä. Voiko käyttää suurempaa puutavaran kokoa vai pitäisikö laittaa 2 tolppaa väliin?
0 vastausta · 985 lukukertaa
B
Bugster: Hei, Taas yksi niistä kysymyksistä, onko seinä kantava vai ei... Muutimme taloon -60-luvulta vuoden alussa. Makuuhuoneemme ja huoneen, jonka aiomme käyttää ruokailuhuoneena, välillä on seinä, jossa on sisäänrakennetut vaatekaapit. Kysymykseni on nyt: voiko vaatekaappien "takana" olevat seinät olla kantavia vai voinko rauhassa purkaa ne? Suunnitelmani on purkaa seinä
·
Matti_75
Matti_75: En purkisi ilman että ensin tuetaan kattoa ja sitten vahvistetaan esim. liimapuupalkilla. Ne seinät, jotka menevät ristikkäin kattotuolien kanssa, kannattelevat kattoa.
3 vastausta · 2,3k lukukertaa
snuttjulle
snuttjulle: träulit voi olla myös. Sementtisidotut puulastut.
3 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
M
mini_cooper_s: Olen saanut tarjouksen yritykseltä, joka myy käytettyjä palkkeja (hän ei tehnyt laskelmia vaan perusti kokemukseen): 7m Balk: HEA 160 (160mm H palkki) Pilarit 3x 2,6m: 90x90x3,6 Hinta: 6:-/kg eli 1276:- palkille ja 521:- pilareille yhteensä noin 1800:- Korvissani sekä mitat että hinta kuulostavat ok, mitä mieltä olette?
1 vastaus · 3,0k lukukertaa
K
KexChock: Hyvää iltapäivää! Olen keskellä leikkimökin/varaston rakentamista ja minulla on muutama kysymys, joihin te ehkä voitte auttaa. Lattia Painekyllästetyn puutavaran päälle olen laittanut 21 mm päätypontattua levyä ja sen päälle haluaisin jotain siistimpää ja helpommin hoidettavaa lattiaa (muovimatto tai jokin edullinen klikkilattia). 1. Onko jotain, mitä minun täytyy tehdä ennen
0 vastausta · 964 lukukertaa
N
nhn: Jatkan toisella kysymyksellä samalla aiheella. Kun aiot laatoittaa mustalla mosaiikilla, jossa on musta sauma, ja se kohtaa valkoista laattaa. Miten toimia, kun musta sauma kohtaa valkoisen sauman? Terveisin Nicke
5 vastausta · 12,4k lukukertaa
FredrikR
FredrikR: Jos en muista väärin, käytin 10 kpl (2 kpl per sivu). Tämä oli yksi ensimmäisistä, jotka nikkaroin, joten se ei ehkä tullut tehtyä niin fiksusti kuin olisi voinut. ;) Tein alustan, se seisoo 2 betonipilarin päällä. Sitten tutkin, kuinka monta askelmaa vangstycket voisivat olla. Sen jälkeen tein 'syllin', joka tasapainotettiin kivelle ympäri alhaalla, missä vangstycken lepäävät.
4 vastausta · 9,9k lukukertaa
·
GzO
GzO: Sen voi myös liimata.
1 vastaus · 6,4k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.