Hei. Aion paneloida taloni uudelleen. Samalla asennan 45 mm eristettä alle. Ongelma, joka minulla on, on että eriste paisuu 45 mm:stä melkein 75 mm:iin, mikä aiheuttaa ongelmia kiinnittää tuulensuojapaperia siten, että saan riittävän ilmarako z-paneelin taakse. Länsiseinälle olen laittanut pieniä neliön muotoisia paloja solumuovia pitämään paperin erossa paneelista, ja se näyttää toimivan tyydyttävästi. Mutta pohjoisseinälle ajattelin laittaa vaakasuoraa rimaa pitämään eristeen paikoillaan ennen tuulensuojapaperin kiinnittämistä... Voisiko tämä aiheuttaa jonkin ongelman? Minulla on vaakasuorassa 45 k/k runkorakenne ja paperi, jossa on vaakasuorassa 10 mm kiinnitysrimat... En haluaisi käyttää paksumpia rimoja, koska kattolippa kärsisi... Joten yksinkertaisesti haluaisin tietää, voiko kiinnittää rimoja pitämään eristeen tuulensuojapaperin alla? Yritän saada kuvan siitä tilanteesta... Terveisin, Mats