H
headmaster200: haha kuulostaa siltä, että se on koeteltu menetelmä ainakin sitten, kun aika tulee :) Kiitos tiedosta, luulin, että olisi jokin fiksu tapa, jota en ole vielä ajatellut.
2 vastausta · 4,3k lukukertaa
R
Roblarsson: Joo, varmasti se tekee, mutta en haluaisi, että se pettäisi, joten koska minulla on nyt niin paljon alhaalla, ajattelin kuitenkin yrittää korjata sitä :DKrysskolva ehkä kannattaisi käyttää silloin? Kuulin jostain, että voi sahata kaikki palkit ja sitten upottaa H-palkin, johon lattiarakenteen kiinnittää, mutta tuntuu vähän siltä, että sahataan lattiarakennetta vain
2 vastausta · 3,5k lukukertaa
kinshasa
kinshasa: @brumbjorn; paljon kiitoksia näkemyksistäsi. Täytyy varmaan miettiä, onko parempi käyttää vinotuet vaakarimojen sijasta palkkikengissä. Mitä pidän jälkimmäisessä vaihtoehdossa on, aivan kuten sanoit - tällä ratkaisulla voi tehdä hyllyjä. Ei, ei panssarivaunu :):)- mutta olen itse melko raskas, plus vähän kantokuormaa sylissä ja vähän roinaa, jota laittaa pöydälle ennen
5 vastausta · 3,6k lukukertaa
D
Dark Väjder: Kiitos viestistäsi Erik. Olen pyytänyt tarjouksen Granabilta lattiajärjestelmästä lattiailmastoinnilla. Pitäisi selvitä budjetilla 100.000 kr, sisältäen uuden laminaattilattian koko taloon, jos ei tule mitään odottamatonta, ja teen kaiken työn itse. Noin 75 m2. Kysymys on, nostanko talon arvoa, jos teen tämän?
7 vastausta · 17,6k lukukertaa
N
norrbottenstorpet: Luulen, että sinun täytyy korjata ongelma riippumatta siitä, mitä perustusmenetelmää käytät. Eli kaiva esiin letkut ja eristä ne kunnolla muutaman metrin verran suunnitellun terassin ulkopuolelle. Silloin ne eivät voi viedä lämpöä, ja Skånessa tuskin tarvitset perustaa niin hankalan syvälle tavallisen routimisen takia.
1 vastaus · 4,8k lukukertaa
Nimajneb
Nimajneb: Jos et halua ostaa poravasaraa, niitä voi vuokrata edullisesti.
9 vastausta · 4,5k lukukertaa
raveper
raveper: Onhan olemassa lasiseiniä / ovia, joita voi käyttää ikkunoiden edessä sen sijaan, että muuraisi umpeen. tyyppi http://www.danebyglas.se/folder/daneby_glas_produkter_fardiga_dusch.pdf
3 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
wrang
wrang: Kiitos kaikille. Aloin miettiä tätä nyt, kun luin, että mm:ssä pitäisi olla 10 mm ilmarako, jotta levyt voivat liikkua.... Mutta voivatko ne liikkua, jos ne liimataan ja ruuvataan. Asentaako ensin lattian ja sitten seinän, niin sehän on kiinni lattiassa, vai annetaanko sen vain olla lattiaa vasten ja kiinnitetään sääntö seinään. Uusi seinä onkin avoinna ullakolle ja 170 mm paksu
4 vastausta · 2,7k lukukertaa
S
snubben11: Ostin rakennusmaksin ruuvin irtona rakennusmaksilta ja huomasin kotiin tullessa, että bitit ovat ph1 eli pienintä kokoa ja kokeilin ruuvata ruuvia kiinni tukkiin, se menee vain 3 cm sisään, sitten voimista tulee liian suuret ja bitit alkavat lipsua eikä ruuvia voi ruuvata ulos tai sisään. Täyttä roskaa, miten voi myydä 85 mm pitkiä ruuveja ph1:llä?
4 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
J
jens71: [citat] kaikki on gyproc's käsikirjassa.
21 vastausta · 4,5k lukukertaa
S
Snickerick: Hei Olen juuri valanut autotallin lattian ja aion muurata yhden kerroksen lekaharkkoa ennen kuin rakennan seinän puutolpilla. Pitäisikö minun raudoittaa muurattavia harkkoja, vaikka laitan vain yhden kerroksen?
0 vastausta · 770 lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Jos esiporatat oikein, se menee hyvin, mutta voit myös jättää pluggen pois ja vain liimata. Oikealla montagelim:llä se pysyy kuin kallio.
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
slacker
slacker: Maksat noudon perusteella, joten ei ole väliä, jos täytät sen enemmän. MUTTA epäilen, että se on jo maksettu ilman, että sinun tarvitsee maksaa noudosta tilauksen jälkeen. Jotta he noutaisivat Large-koon, se maksaa heidän verkkosivujensa mukaan 659+alv ja sen saa painaa enintään 1500 kg. http://www.nmt.se/page.php?p=57
1 vastaus · 5,7k lukukertaa
Torpalainen
Torpalainen: Hei! Vastaan samanlaiseen kysymykseen ehdotuksella tässä keskustelussa: http://www.byggahus.se/forum/tillbyggnad/215553-tata-lattbetongstak.html#post1762452 Ystävällisin terveisin: Torpalainen
5 vastausta · 2,8k lukukertaa
Nimajneb
Nimajneb: Painetut 70 tolppa NTR A kestävät helposti minkä tahansa kosteuden. Tärkein syy jättää muutama mm on luoda säätövaraa, jotta tolppa saadaan pystysuoraksi.
9 vastausta · 9,2k lukukertaa
K
Kroffe: cem77, uskon todella aivan samoin kuin sinä! Mutta huomasin tänään erään asian, kun ystäväni oli käymässä ja hän tutki tilannetta... Siellä on vain kaksi puupalkkia, jotka lepäävät sen teräspalkin päällä! Loput teräspalkista on noin 2-4 cm päässä muista puupalkkeista. Voiko olla niin, että nyt kun navetta on tyhjentynyt heinästä ja tavaroista yläkerrassa, se on noussut
13 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
Andreas266
Andreas266: Ostin fix, jolla "tasoitin". Toivottavasti se onnistuu hyvin!
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
HandySmurf
HandySmurf: On olemassa useita ketjuja, jos etsit tältä foorumilta. Usein, jos portaat natisevat, askeleet saattavat olla liimattuina vangstyckena. Uudet portaat, jotka ruuvataan yhteen, ovat täysin äänettömiä. Olen lukenut jonkun ketjun, että vangstyckena voisi porata pieniä reikiä ja voidella askeleet, mutta en tiedä, toimiiko se. Jos portaasi ovat lakattua mäntyä, uskon, että niitä ei voi
1 vastaus · 2,8k lukukertaa
Jojx81
Jojx81: Tämä tarjous on saanut minulta portaantekijältä. Tämä on itse portaat ja asennus, ei sisälly reikien tekeminen tai seinien/lattioiden korjaaminen ympärillä; Hinta ilman alv! Tarjous U-portaat Korkeus lattia - lattia noin 260 cm. 16 korkeutta. Portaan leveys 90 cm. U-portaat, suljettu mäntyä. 21 900 kr. (Lisämaksu tammiaskeleille. 6 300 kr.) Portaajapuotilankkujen maalaaminen ja
2 vastausta · 22,6k lukukertaa
J
JohanRuben: Noin 2 meter.
2 vastausta · 5,6k lukukertaa
J
2 vastausta · 5,6k lukukertaa
T
ToRy: Miltä näyttää maa, johon aiot asettaa lecablockit? Onko se maa/savi, kivi tai kallio? Onko alusta juuri siellä kalteva? Oletan, koska "siellä, missä perustuspilari, joka oli liikkunut, seisoi, maa on liikkunut vähän mukana", että se on maa/savi, joka on liikkunut? Jos sinulla on maan/saven alla kallio, joka kallistuu siellä, niin kaivaisin sen puhtaaksi, poraisin muutaman raudoituksen
1 vastaus · 3,2k lukukertaa
P
Puckelsnook: Se oli Ryobi monitoimityökalu... Katkaisu, sahaus, hionta.
6 vastausta · 2,1k lukukertaa
D09
D09: Myyjä suositteli palkkia tai kantaa alle. Mainitsi, että yleensä alla ei eristetä, mutta se ei ole väärin jos haluaa. Sillä ei ole jalkoja :)
5 vastausta · 1,1k lukukertaa
Torpalainen
Torpalainen: Piirustuksista näet, että suoraan sen seinän yläpuolella, jonka haluat purkaa, on toinen seinä, mikä viittaa siihen, että seinäsi on kantava. Jos luen osiotasi oikein, sinulla on myös vouti sen seinän alla, mikä tarkoittaa, että se on kantava. /Torpalainen
6 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
Torpalainen
Torpalainen: Googla "giraff" Seinähiomakone, jota maalarit käyttävät, tulee mukana siihen kuuluva imuri. Ihana työkalu. /Torpalainen
13 vastausta · 2,7k lukukertaa
Stefan N
Stefan N: Siihen aikaan sekoitettiin laasti itse. Kalkki, cement och sand. Saadaksesi sen täysin näkymättömäksi, vaatii varmasti sekoittamista ennen kuin se on kohdallaan (kohtuullisesti).
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
I
injonil: Arvaisin, että sinun täytyy tehdä rakennusilmoitus muuttaaksesi huoneen käyttötarkoituksen pannuhuoneesta "ei pannuhuoneeksi".
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
Leopardiz
Leopardiz: Kiitos paljon KnockOnWood, siitä tulee paljon helpompaa nyt kun tietää, mikä se on nimeltään. Googlasin flänsbussingin ja tosiaan löytyi useita kuvia siitä, mitä etsin. En usko, että hän pystyy kiertämään siipimuttereita, kun kiristän niin paljon, että se alkaa kiristyä. Mutta voisi olla ehkä vähän kätevämpää käyttää kääntönuppia, kyllä :) Mutta nyt kun käytin
8 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
B
b8q: Kyllä, se tuntuu yhtä keskeneräiseltä kuin jos laittaisit kipsilevyt, tasoittaisit saumat ja jättäisit sen sitten sellaiseksi. (Mutta kuka tietää, ehkä siitäkin tulee KOHTA trendi).
7 vastausta · 1,4k lukukertaa
pelpet
pelpet: Olen tehnyt kuten Raskus kuvailee ja saanut hyviä tuloksia. Voit käyttää tavallista tasoitetta, en tub pitäisi riittää. Sitten tarvitset myös uuden kipsilevyn palan.
4 vastausta · 6,8k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.