PNO
PNO: Pieni mutta voimakas magneetti on hyvä ja edullinen apuväline löytämään ylitasoitettuja ruuveja, jos etsitään rajoitetulta alueelta, kuten ovenkarmista tai listasta.
4 vastausta · 3,5k lukukertaa
Demmpa
Demmpa: Poraa kivien välissä olevaan laastiin. Meillä on valkoista mexitegeliä 70-luvulta, se on homogeeninen koko kiven.
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
BiFuel
BiFuel: Olemme remontoimassa vanhaa puuverantaamme, johon asennetaan vanhat ikkunat ja siten se lasitetaan. Kun nyt rakennamme katon, aiomme lisätä eristeen, jotta siellä ei olisi niin kylmä (se muuttuu vähän kuin ylimääräiseksi eteiseksi). Siihen tulee yksinkertaiset ikkunat ja luultavasti melko vuotava rakenne, ja lattia on eristämätön betoniperustus. Toisin sanoen melko kylmä. Pitäisikö
0 vastausta · 929 lukukertaa
S
sukke2k: Rakentakaa hirsimökki, niin pääsette varmasti helpoimmalla, mitä seinän paksuuteen tulee.
6 vastausta · 6,4k lukukertaa
wrang
wrang: Hehe olin ostamassa OSB:ta seinään mutta sitten törmäsin 15 kappaleeseen 120x240 18mm vaneria hintaan 100kr 😃
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
C
corre: Asiantuntija kuulostaa hyvältä, varsinkin jos se on ulos ja rakennettu uudelleen erissä.
5 vastausta · 3,9k lukukertaa
D
Direktörpelle: Osta 8mm ekilevy ja sujauta se alle, muutamat puuliimatipatkaan eivät tee pahaa :)
8 vastausta · 4,4k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Sori, luin tämän [citat] Täytyy myös myöntää, että olin melko hämmentynyt spotlightlaatikosta ja tarkastusluukuista. Ehkä sinäkin olet :)
7 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
B
Barnrikehuset: Vaikea minun ymmärtää tarkalleen miltä ovesi näyttää. Äänestän myös lisää kuvia. Harmi, jos ensimmäisellä kerralla asentaessasi ovikehystä olet käyttänyt materiaalia, joka ei ole olosuhteisiin sopivaa. En kuitenkaan ole vakuuttunut, että materiaalit olisivat vääriä (en ymmärrä, miltä se näyttää). Kallistunut kynnys kirjoitat. Miten niin? Sivukarmien tulee olla samalla
29 vastausta · 9,8k lukukertaa
haavard
haavard: Ei voida sanoa mitään kantavista seinistä, jos emme tiedä, mihin "suuntaan" talo menee. Olen samaa mieltä siitä, että se, jonka haluat purkaa, ei ole kantava.
7 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
A
ArneTW: Olin varmaan rakentanut portin olemassa olevaan seinäkehykseen, sitten laittanut kipsiä uudelleen niin, että se on hieman tiiviimpi, ja sitten viimeistellyt jonkinlaisella kumilistalla, jos olisin halunnut sen täysin tiiviiksi. /ATW pucktvåa. :)
2 vastausta · 7,9k lukukertaa
·
C
christofferma: Se on vain uusissa rakennuksissa, joissa on nyt vaatimus muovimatosta. Tämä on kuitenkin korjattu vakuutusyhtiön toimesta. Mutta olen tiivistänyt silikonilla nyt. Ja ratkaissut sen, että vuodon sattuessa se valuu penkin edessä olevalle lattialle.
5 vastausta · 7,6k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] OK, joten me näyttäisimme olevan samaa mieltä. Katso uudestaan linkkiä Nordpost/Granngården, jonka annoin. Sieltä löydät oikeat tavarat, jotka tulevat toimimaan. Ajatuksena on kai pitkälti asentaa kisko, jossa portinkannattimet liikkuvat. Yksinkertaista, epämuodikasta ja täysin vanhanaikaista. Mutta toimii. Minulla on sellaiset tallin portissani. Onnea matkaan!
9 vastausta · 10,3k lukukertaa
·
R
richmoijn: En ole täysin varma mikä gavelbalk on, tarkoitatko, että onko tolpat terassilattian kantavilta?
5 vastausta · 17,7k lukukertaa
slacker
slacker: Minun piti maalata Microlitini 3 kertaa silikaattimaalilla - Ajattelin, että 2 kerrosta riittäisi, mutta syytin sitä siitä, että se oli halvin maali, minkä löysin = Hornbach. 3 kerrosta tarvittiin, jotta tulisi hieno.
8 vastausta · 2,8k lukukertaa
Mattias_Jo1
Mattias_Jo1: Näyttää olevan gypsum takana. Kokeilen pienellä alueella.
2 vastausta · 4,5k lukukertaa
Z
zenobia: Soita palkin valmistajalle ja kysy?
5 vastausta · 2,7k lukukertaa
V
vectrex: Kuulostaa siltä, että sinulla on joko oppimista maalaamisen suhteen tai tarvitset ammattilaisen apua. Perussääntö on, että kaikki levyjen saumat ovat tuettuja koolauksilla, ja saumat "vahvistetaan", ulkokulmiin sopivasti teräsprofiileilla ja suoriin seiniin paperinauhoilla, jotka upotetaan tasoitteeseen. Sitä ei voi tehdä kipsilevyillä ilman tasoitusta.
5 vastausta · 1,5k lukukertaa
C
corre: Kyllä vain, täytyy vain olla taitava vatupassin kanssa, jotta se on suorassa sekä x- että y-akselilla. Se on vain yksi, jota voi säätää tolppakengän avulla, muut riippuvat siitä kuinka suora pilari on.
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
V
viktorj: Käytä tavallista speedborria ja liitä pitkä bitsförlängare vain
3 vastausta · 5,2k lukukertaa
H
headmaster200: Olisi todella ystävällistä :) Hei Pumba, oliko sinulla myös karmhylsor? En ihan ymmärrä, mitä tarkoitat kun sanoit porata reiät isommiksi jos sinulla oli ne. Edit: ahh ymmärrän, se on vähän eri silloin, oletan että sinulla oli ilman karmhylsor silloin.
9 vastausta · 8,8k lukukertaa
·
A
andersmc: [citat] Ei, se tarkoittaa, että karmi on samalla tasolla kuin seinä. Jos asetat pitkän vatupassin poikittain oviaukon yli, karmin tulisi juuri koskettaa vatupassia.
5 vastausta · 1,6k lukukertaa
Z
ZipLock: Ok, kiitos vinkeistä!
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
Z
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
Enk Projektet
Enk Projektet: [citat] Ota mukaasi ne ruuvit, jotka sinulla on, ja mene lähimpään sepänverstaaseen...he liittävät ne nopeasti ja helposti...
9 vastausta · 4,9k lukukertaa
C
corre: Ota kiinni vahvin spikband, jonka löydät, esimerkiksi 30*1. Leikkaa se niin, että saat noin 10 cm raon ympäränsä. Asenna sitten gängstång M6 tai M8 spikbandin päihin ja taivuta gängstång hieman niin, että se seuraa tukkia. Mutteri ja prikka ennen spikbandia, jotta voit kiristää gängstång:in kiintoavaimella ja kiristää nauhan. Ole varovainen, jos nauha halkeaa, se sinkoaa ja
10 vastausta · 13,6k lukukertaa
·
jeppeknaster
jeppeknaster: Luin jostain jostakin, että joku ihan yksinkertaisesti vain levitti tasoitteen seinälle, hioi ja lakkaisi/öljysi hienosti tuloksin. Näytti todella betonimaiselta. Etuna on valita harmaa tasoite :) Muutenhan voi aina käyttää kipsikipsiä. Minulla on säkki weber (luulen), jossa se on harmaa eikä valkoinen. Siitä tulee todella tyylikäs pinta ja sitä on hyvin helppo levittää.
34 vastausta · 37,4k lukukertaa
·
F
Fred vom Jupiter: Bauhausilla on yleensä aina varastossa useita eri paksuuksia. Ne sijaitsevat drive in -osastolla.
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
H
DIY_freak: [citat] Joo, mutta epäilin, että juuri sitä ts ei aluksi tajunnut ja luuli, että hänen piti asentaa ovi väärään suuntaan aukeavaksi.
10 vastausta · 14,5k lukukertaa
Torpalainen
Torpalainen: Vaihtoehtoisesti voit antaa lattialastulevyn ulottua pidemmälle ja saat siten tuen uudelle syllille. //
3 vastausta · 6,1k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Ei varmasti haittaa noudattaa työkalugurun viisaita neuvoja ja kiristää pari ruuvia.......mutta kestävät, kyllä ne kestävät, ainakin sisäovelle.
5 vastausta · 3,1k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.