Ajattelen muurata seinän olohuoneeseen tai vaihtoehtoisesti myös saunan leca-seinän ja jättää sen sellaiseksi. Voisi olla todella upea. Kuitenkin se saattaa murenea, jos joku koskee siihen. Mitä mieltä olette? Olenko hakoteillä :) Onko joku nähnyt sellaista jossain?

Jos siihen kyllästyy, sen voi aina rappauttaa tai päällystää jollakin muulla materiaalilla.

Eli näin, mutta ilman rappausta (ei ole minun blogini).
http://jv12.webblogg.se/images/2009/img_6558_39649914.jpg

Herkullista? No jaa...

Maku on toki henkilökohtainen, mutta mielestäni se on ruma. Todella ruma. Lisäksi siitä tulee kunnon pölyn, hyönteisten, hämähäkinseittien kokoontumispaikka, yksinkertaisesti epäsiistiä.

Yksi etu on kuitenkin se, että sinun ei tarvitse huolehtia siitä, että taulujen ja vastaavien jäljet näkyvät :cool:

Oletko sitä mieltä, että se on todella tyylikäs?

ullberg
Luulen, että siinä tulee melko selvä "kellaritunnelma", ja sieltä löydät esimerkkejä, keksin ainakin kaksi ystävää, joilla on niin kellareissaan (niin ja minulla on se itsekin matalampana versiona ryömintätilassa). Valitettavasti minulla ei ole siitä kuvia niin kauan kuin tiedän.

En ehkä kuitenkaan osaa nähdä potentiaalia juuri siksi, että olen nähnyt sen vain kellareissa, ehkä se on täysin erilainen normaalimmassa valossa. Stereo/TV-tasoja olen tosin nähnyt pinotussa leca:ssa, myös silloin se mielestäni antaa tietyn kellaritunnelman.

Mutta kokeile vaan, jos jaksat muurata, kuten sanot, ei ole kuin "vain" rapata päälle, ja rapattua seinää voisin itse kuvitella (ja se voisi yhtä hyvin olla maalaamaton rappaus, mutta luulen, että tarvitaan jokin käsittely, jotta se ei pölyä).

/U

Kuinka moni piti harmaata betoniseinää tai harmaata hiottua betonilattiaa tyylikkäänä 10 vuotta sitten?
Tänään ne ovat kuuminta, mitä voi olla, ja niitä näkee jokaisessa sisustuslehdessä. :)

Leca on niin vahvasti yhdistetty kellaritunnelmaan, mutta uskon, että se voi olla todella upea, jos uskaltaa tuoda sen kodin muihin tiloihin. Uskon, että se voi olla tyylikäs oikeassa ympäristössä.

ullberg
Ehdottomasti! Joten aja tuuleen ja onnea matkaan, toivottavasti osoitat vääräksi katkerat yökyöpelit kuten minut ja KoW...

/U

Joo, katsotaan miten siinä käy. Luultavasti jänistän viime hetkellä :)

jeppeknaster sanoi:
Kuinka moni piti harmaasta betoniseinästä tai harmaasta hiotusta betonilattiasta hienoja 10 vuotta sitten? ...
Olen vissiin parantumattoman vanhanaikainen, mutta minusta ne eivät ole hienoja nytkään.

Ullberg yhdistää ne kellariin. Minulle tulee vaikutelma tylsästä työpajasta.

Kyllä, se tuntuu yhtä keskeneräiseltä kuin jos laittaisit kipsilevyt, tasoittaisit saumat ja jättäisit sen sitten sellaiseksi. (Mutta kuka tietää, ehkä siitäkin tulee KOHTA trendi).

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.