Keittiön katossa on puupaneeli ja keittiön yläkaapit ovat vasten kattoa listan kanssa, jotta siirtymä näyttäisi hieman siistimmältä. Puu katto on poistettava, mutta en halua irrottaa keittiökaappeja. Joten minun on poistettava listat, joissa katto ja yläkaappi kohtaavat, ja sahattava puupaneeli niin lähelle keittiökaappeja kuin mahdollista. Sen jälkeen odottaa kipsaus ja peitän sauman aivan kuten ennenkin listalla.

Kysymys on vain, mitä työkalua minun pitäisi käyttää... Feinsåg?

Juuri kuten sanot, fein/gop/multimaskiini on jonkinlaisena tähän täydellinen.

Jula:ssa on myös multicutter, joka maksaa noin 250 kruunua ja vaikuttaa toimivan melko hyvin, jos ei halua laittaa kymmenkertaista määrää fein:iin.

pelpet sanoi:
On myös multicutter Julassa hintaan noin 250 kruunua, joka näyttää toimivan melko hyvin, jos ei halua käyttää kymmenkertaista summaa fein:iin.
Minulla oli sellainen ennen kuin ostin Boschin. Se toimii mutta pitää niin hirveää meteliä.

Samaa voi sanoa Classes-versiosta; Ääni ja tärinä, mutta melko halpa.

pelpet sanoi:
Jula:ssa on myös noin 250 kruunun hintainen multicutter, joka vaikuttaa toimivan ihan hyvin, jos ei halua käyttää kymmenkertaista summaa Fein:iin.
Minulla on sellainen. Äänekäs fn mutta tekee työnsä. Siihen vähään, mitä käytän sitä, en tarvitse muuta.

Se oli Ryobi monitoimityökalu... Katkaisu, sahaus, hionta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.