M
Mr L: [citat] Olen päättänyt, etten tee tätä itse. Kotona kävi kaveri, joka sanoi samaa. Ensimmäisen kerroksen hän laittaa pustilla ja cementillä, sitten toinen ja kolmas kerros tekevät sileämmän pinnan. Hän sanoi, ettei verkkoa tarvita.
2 vastausta · 4,8k lukukertaa
·
H
SBH: malli ernst http://www.weber.se/fileadmin/user_upload/pdf/leca/arbanv/Webergrill_arbanv.pdf
2 vastausta · 14,1k lukukertaa
·
mexitegel
mexitegel: [citat] Voi olla kuolinpesä, jossa vastuuvapauslauseke. Ehkä se johtuu portaista :) Leikki sikseen, toimivien ja kauniiden portaiden rakentaminen on vaikea käsityö, mutta tyylikäs porras usein parantaa taloa :). Tunnet varmasti klassisen askelkaavan? 2xaskelkorkeus + 1xaskelma = 63 cm +/- 2 cm. Mukavaan portaisiin askelkorkeuden on oltava enintään noin 17 cm.
4 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
C
Carl-Johan Bauhn: [citat] Kiitos, tässä vastaukset: 1. Se kiinnitin corrseal-ruuvilla Essveltä. Pituus noin 120, muistaakseni. Siksak-kierteellä, ehkäpä 200 mm välein. 2. Varmaan parempi kahdella plinttijärn, mutta se pysyy niin hyvin... ja se riittää vakuuttamaan minut. Se on vain 45mm leveä, joka pitää pitää ylhäällä, mutta käytä kahta jos olet epävarma. 3. Mittasin ensin, mihin tekisin
27 vastausta · 9,2k lukukertaa
·
Alfredo
Alfredo: Tai sopivan kokoinen kehys puupalkeista, joka kiinnitetään ruuvitulppien avulla kattoon.
5 vastausta · 4,1k lukukertaa
O
Ogguls26: Aion kokeilla expanderia, luulen myös, että ongelma on siinä. Olen myös vähän pihi, joten kun ostin materiaalia viimeksi, expander oli kalliimpi, mutta nyt se tulee kuitenkin kalliimmaksi:x
19 vastausta · 19,5k lukukertaa
C
coztello: Kun olin purkanut kattotiilet, huomasin, että he eivät olleet kitsastelleet ruoteissa, sillä siellä oli 45x70, joten ei ollut mitään ongelmaa seisoa niiden päällä ja työskennellä... 1/4 valmista...
10 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
M
MagicFingers: nostaa vanhan viestiketjun, mitä uutta? minulla oli palkki, joka oli 125*125, se on murentunut ja poissa, vanha vaurio ilman kosteutta, talo vuodelta 1929(vähintään) mitä minun pitäisi korvata sillä?, painekyllästetty puu (http://www.cheapy.se/webapp/wcs/stores/servlet/Produkt_10651_10551_BYGGTIMMER_43778_46_11746_13085_37275_ProductDisplayErrorView) on saatavilla suoraan. tai
21 vastausta · 25,7k lukukertaa
C
camaro1969: 35:- täällä ylhäällä... ja niitä on vain 1 pituudessa, joten tulee paljon hukkaa, jos ostaa byggmaxista :P
7 vastausta · 3,8k lukukertaa
Stefan N
Stefan N: Ne ovat erittäin hauraita, kun laitat ne täytyy olla varovainen.
6 vastausta · 4,1k lukukertaa
B
buggarn: Kiitos vinkistä, Totta kai on parempi asettaa raudoitus uraan kohtisuoraan kuormaa vastaan. Harkitsen myös kevytsoraa (LECA irtotavarana) täytteenä vähentääkseni täytemateriaalin painoa. Miten se toimii, jos asfaltoin ja haluan ajaa autolla päällä? Tietääkö joku?
2 vastausta · 4,6k lukukertaa
T
tooompa: Olen remontoimassa kellarin pesutupaa ja olen repinyt pois muovimaton, joka oli aikaisemmin seinässä. Olen raapinut pois kaiken "lian", joten nyt on puhdas rappaus, paitsi yhdessä pienessä kohdassa, jossa rappaus oli löyhästi, joten olen päässyt "peruskiven" kohdalle. Talo on rakennettu vuonna 1958, ja luulen, että siinä on nykyään 10-20 mm kalkkirappaus. Nyt rappauspinta on
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
T
Thoomas: Kiitos kaikista vinkeistä! Jatka seuraavalle seinälle seuraavasti: - Kiinnitä pääty ja peruspaneeli samanaikaisesti - Naulaa peruspaneeli siksak-kuviolla - Öljyä päätypinta ennen maalausta Onko kellään vinkkiä sopivasta öljystä päätypintaan, kun maalaan Falu rödfärg -värillä?
23 vastausta · 14,0k lukukertaa
·
T
Thoomas: Kiitos vinkeistä! Tulee joko pieni kuumasinkitty levy tai ei mitään.
5 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
F
Freddex: Alaasta selektiivisen purkamisen alalla on aina maski päällä ja koko vartalon haalari. (Huomaa varovasti teipatut rannekkeet hanskoissa :) Se on talon entinen omistaja, joka päätti eristää tulevan veden vanhalla roskalla. Tuo valkoinen paska irrottaa kuituja kuin mikään muu, mitä olen aiemmin nähnyt, täysin mahdoton käsitellä.
6 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
A
arton57: Aivan kuten sanoitte, liima oli vuodelta 2010. Ostin uuden ja se toimi erinomaisesti. Kiitos kaikille. :)
4 vastausta · 4,4k lukukertaa
H
H Pettersson: Kiitos tiedosta, :)
4 vastausta · 1,2k lukukertaa
M
madbe: Seuraan myös lisää jännitystä, odotan innolla kuvia! :)
10 vastausta · 2,0k lukukertaa
prototypen
prototypen: Tee ilmaväli, paneelini ilman väliä sai muutaman lahoavan reiän 30 vuoden jälkeen. Protte
2 vastausta · 3,4k lukukertaa
S
Sam_u_El: Olen samaa mieltä Oldboyn kanssa; minustakin se näyttää siistityltä. Maalaa koko pinta oikealla* värillä, niin siitä tulee varmasti hyvä. *värillä, joka päästää läpi kosteutta.
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
F
FarmerBob: Se varmasti sujuu hyvin, kunhan vesi ei huuhtele betonista pois.
3 vastausta · 2,1k lukukertaa
M
mungoslut: siirrettiin kysymys rakennusfysiikka.
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
mycke_nu
mycke_nu: Voimia ei pidä viedä alas ovelle. Leikkaa tai lovita pystysuorat koolaukset osittain ja aseta voimakas vaakapalkki suoraan naulalistan alle, jonka päällä kattotuoli lepää. Tämä vaakapalkki (esim. 95 x 145 pystyssä) tulisi siis levätä pystysuorien koolausten päällä.
3 vastausta · 10,0k lukukertaa
·
Carl_Elvis
Carl_Elvis: Jos se ei ole rikki, älä yritä korjata sitä! :o Teillä on hyvä pointti siinä. Ehkä on parempi antaa mökin jatkaa vuotamistaan, jotta ei luoda uusia kosteusongelmia. Tuntuu myös halvemmalta ja helpommalta. Kiitos inputista, hyvät ihmiset! :thumbup:
8 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
J
JPW: Pidän formplywoodista! Se ei ole niin hullun kallista ja siinä on kosteudenkestävä kiiltävä pinta, joka mielestäni toimii erinomaisesti hyllytasona.
6 vastausta · 3,7k lukukertaa
K
SBH: haluan vain tavallista drev
6 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
K
6 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
AndersMalmgren
AndersMalmgren: Pysykää poissa normaalisti kuivattavista tasoitusmassoista, niin se menee muutamassa päivässä (Mao käytä itsestään kuivuvia)
12 vastausta · 11,6k lukukertaa
A
ancientacid: Onko kellään neuvoja kuinka ratkaista tämä parhaiten? En löydä mitään rakennusesimerkkejä mistään, kun etsin ympäriinsä... Liitän mukaan pienen skissin, joka on tehty paintilla ja näyttää hyvin yksinkertaisesti nykyisen rakenteen, katsottuna ylhäältä (harmaa = laatta, musta = ulkoseinä, ruskea = pystyt rangat ja sokkeli). Tämän lisäksi ulkokulmassa on paneelilautoja.
1 vastaus · 2,9k lukukertaa
·
C
CHolden: Ok - voisi ehkä toimia. 3-5 cm päällekkäin? Onko tämä se, mitä yleensä tehdään nykyään?
18 vastausta · 12,4k lukukertaa
kinshasa
kinshasa: Kiitos vastauksista - otan neuvot huomioon - katsotaan, miten teen kiinnityksen kanssa. Mutta ei ole ollenkaan huono idea käyttää metallipylvästä keskellä ja sitten käyttää hitsattuja kiinnikkeitä, jotka saavat ulottua muotista. Huokaus, joo, kaivamista ei voi välttää tässä tapauksessa. Mutta pidän sitä hyvin sijoitettuna, koska portin pitäisi toivottavasti seistä siellä
5 vastausta · 10,1k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.