Hei kaikki tietäväiset!
Olen poistanut muovimaton, mutta alusta jäi liimattuna. Sen jälkeen tasoitin kaksi kertaa saadakseni tasaisen pinnan (syytä kokemattomuudella). Tasoiteseos oli valitettavasti hieman vanhentunut, joten kesti jonkin aikaa, mutta lopulta kovettui.

Ongelma on nyt se, että viikkoa myöhemmin ilmassa on voimakas pistävä haju, joka häiritsee minua valtavasti. Olen tuulettanut paljon, mutta heti kun suljen oven, haju palaa. Nyt haluan tietää, voiko tämä olla vain väliaikaista ja loppuuko ajan myötä, vai olenko tehnyt jonkin suuren virheen? Kuinka tämä korjataan helpoiten? En todellakaan halua hakata sitä uudelleen. KAIKKI ehdotukset ovat tervetulleita!

Jotkut tasoitteet kasvattavat bakteereja hyvin helposti. Saattaa olla se, mikä haisee.

Miten siitä pääsee eroon, en tiedä.

voiko haju tulla viemäristä. Jos olet poistanut esim. wc:n, sinulla ei ole enää vesilukkoa, ja kaikki ihana tuoksu viemäristä tulee huoneeseen.

ei ole viemäriä, joten se ei ole syy. Spackelissa olevien bakteerien kasvu on tietenkin vaikea arvioida. Meillä on betonipalkisto, joten puukonstruktionien lahoamista ei todennäköisesti ole eikä homekasvustoa. Olen kuitenkin asentanut lattiamuovin ja uuden puulattian, ja ehkä minun olisi pitänyt odottaa tämän kanssa vielä pidempään?? Vaikuttaa siltä, että ihmiset eivät yleensä tee niin. Olen asentanut sängyn sinne nyt, mutta tämä haju ei todellakaan tunnu hyvältä... mitkä ovat todennäköisyydet, että se vain katoaa?

Tasoitelaasti haisee pahalta joskus.. Tietyt merkit.

kysymys on siinä tapauksessa, kuinka kauan on kohtuullista näissä tapauksissa?

Siirsin pari huonetta äskettäin, haisee kummalliselta noin 3 viikkoa. Täysin normaalia laatoittajan mukaan, jonka tunnen muuten 20 vuoden ajalta... :D

• Tykkään
daniel76
  • Laddar…
Kiitos! Pidetään peukkuja, että se katoaa sitten.

Hei Daniel
Miten meni? Katosiko haju? Kauan siinä kesti?
Minulla on sama ongelma - nyt on kulunut 4 päivää enkä uskalla jatkaa seuraavaan vaiheeseen ennen kuin se lakkaa haisemasta. Pelkään, että haju "lukkiutuu" sisään eikä katoa silloin....

Hei Francisco Rubiano!

Mietin pitkään ja pelkäsin sitä myös, että jää vangiksi
Kesti noin kolme viikkoa ennen kuin se katosi kokonaan
Joten ilmeisesti täysin normaalia.

• Tykkään
rosell
  • Laddar…
Pitäisikö siis odottaa lattian asentamista, kunnes haju häviää? Vai onko ok asentaa lattia heti, kun tasoite on kuivunut?

S
heti kun se on kuivunut tasoitteen ohjeen mukaisesti, voit jatkaa.

Pysykää poissa normaalisti kuivattavista tasoitusmassoista, niin se menee muutamassa päivässä (Mao käytä itsestään kuivuvia)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.