4 218 lukukertaa ·
10 vastausta
4k lukukertaa
10 vastausta
Paneelin/tuulilaudan vaihto
Hei,
Minulla on kaksi erkkeriä (en tiedä termiä, mutta näette mitä tarkoitan kuvista
) ja mietin, miten ihmeessä voisin vaihtaa/maalata paneelin ja tuulilaudat turvallisesti.
Katto on melko jyrkkä, mutta yksi tapa, jota olen harkinnut, on poistaa kattotiilet ja seistä rimoilla.
Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!
Minulla on kaksi erkkeriä (en tiedä termiä, mutta näette mitä tarkoitan kuvista
Katto on melko jyrkkä, mutta yksi tapa, jota olen harkinnut, on poistaa kattotiilet ja seistä rimoilla.
Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!
En pääse takaosaan nostolavalla (rivitalo ja suuri pensasaita estävät). Ajattelin lainata muutamia askelia (sellaisia joita normaalisti käytetään savupiippuihin... http://www.byggmax.se/tak/takpannor/taksteg-universal-svart-p05530
Viimeksi muokattu:
Teline, jossa kerrostaso on samalla korkeudella kuin räystäs.
Sitten poista muutama tiili, jotta voit seistä hieman paremmin.
Tarvitset telineet, jos aiot tehdä hyvää työtä, sillä jos seisoo ja horjuu, tulos ei ole hyvä ja se on lisäksi vaarallista.
Hakitelin osan vuokraaminen ei maksa paljon. Varmista, että sinulla on kaikki tarvittava materiaali kotona, niin teet sen parissa päivässä.
Sitten poista muutama tiili, jotta voit seistä hieman paremmin.
Tarvitset telineet, jos aiot tehdä hyvää työtä, sillä jos seisoo ja horjuu, tulos ei ole hyvä ja se on lisäksi vaarallista.
Hakitelin osan vuokraaminen ei maksa paljon. Varmista, että sinulla on kaikki tarvittava materiaali kotona, niin teet sen parissa päivässä.
Ajoin kattotikkaita, kun vaihdoin paneelin kupuni sivulle. Vaikka katon kaltevuus on "vain" 40 astetta, ja kattotikkaat ovat kaukana täydellisestä ratkaisusta. Koen kuitenkin, että se oli huomattavasti parempi kuin seistä yksittäisillä nousseilla tiilillä kuten tein edellisenä vuonna.
Klikkaa tästä vastataksesi