Aion putsata kellarin seinät ja olen nyt poistanut kaiken vanhan kalkkilaastin. Kun pöly on laskeutunut, olen alkanut urittää reittejä uudelle sähkölle, datalle, antennille ja kotiteatterin kaapeleille jne. Kun kaikki urat ovat valmiit, aion pestä seinät ja poistaa kaiken pölyn. Seinät ovat betoniharkkoa eivätkä täysin suorat.

Pelkään halkeamia rappauksessa sen jälkeen kun olen urittanut seinät. Ajattelin paikata urat betonilla ja tukkia kaikki suuret reiät. Mutta mikä on seuraava askel? Pitäisikö laittaa verkko ja sitten rapata vai tarvitseeko pohjustaa? Jokin kalkkilaasti tuntuu sopivalta, koska se oli siellä ennenkin. Mutta onko jotain, mitä minun pitäisi ottaa huomioon?

Kuva kellarin betonityömaasta, jossa seinät ovat rosoisia ja joissa on näkyvissä sähköjohtojen uria sekä työkaluja lattialla. Kellarihuone, jonka betoniseinät ovat paljaat ja epätasaiset. Keskellä on kaksi ikkunaa, tikkaat, pölymoppi ja työvälineitä maassa.

Jos se on betonielementti, niin minä rappaisin suoraan tavallisella c-laastilla.

Exostor sanoi:
Jos se on betonghålsten, niin minä laittaisin suoraan tavallisella c-muuros.
Olen päättänyt, etten tee tätä itse. Kotona kävi kaveri, joka sanoi samaa. Ensimmäisen kerroksen hän laittaa pustilla ja cementillä, sitten toinen ja kolmas kerros tekevät sileämmän pinnan. Hän sanoi, ettei verkkoa tarvita.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.